Casework Job Design and Client Outcomes in Welfare-to-Work Offices - מאמר מתורגם לעברית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 10859
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

Casework Job  Design and Client  Outcomes in Welfare-to-Work Offices Carolyn J. Hill Georgetown University Journal of Public Administration Research and Theory, JPART 16:263–288
doi:10.1093/jopart/mui043
Advance  Access publication on April 29, 2005
ª The Author 2005.
 Published by Oxford University Press on behalf of the Journal of Public Administration Research and  Theory, Inc. All rights reserved. For permissions, please e-mail: journals.permissions@oupjournals.org.
תכנון עבודה על תיקי רווחה ותוצאות הלקוח במשרדי "מרווחה לעבודה"  קרולין ג'. היל אוניברסיטת ג'ורג'טאון תקציר הבדלי ביצועים על פני מיקומים שונים של תכנית שירות אנושית ם עשויים להיות מונעים על ידי מאפייני הלקוח, הניהול, הארגון, המדיניות או הסביבה. בעוד שרבים מגורמים אלו הנם מחוץ לשליטה של המנהלים מקומיים, גורמים אחרים עשויים להיות פתוחים כדי להשפיע על ידי שיקול דעת המנהל המקומי ועשויים להיות בעלי השפעות בלתי תלויות על ביצועים. נושא אחד מולו מנהלים מקומיים מתמודדים הוא כיצד לחלק את משימות עבודה בין הצוות הפרונטלי, אך מעט ראיות זמינות לגבי האם תכנון עבודה קשור לביצועים. במאמר זה, אני בוחן את היחסים בין תכנון משימות רווחה שונות ובין ביצועי משרדי מרווחה-לעבודה. בשליטה על מספר מאפייני לקוח ומשרד, אני מוצא כי ההכנסה הממוצעת של הלקוחות גבוהה יותר על פני תקופה של שנתיים במשרדים שמשתמשים בעיקר בניהול תיק מאוחד ובמשרדים עם מומחה שעוסק בפיתוח הזדמנויות בעבודה. אני לא מוצא השפעות על רווח במשרדים המשתמשים בסוגים אחרים של מומחים ולא מוצא השפעות של ניהול תיק מאוחד או מומחים על קבלת הטבת רווחה בתקופה של שנתיים. באופן כללי, הממצאים מצביעים על כך שהחלטות ניהוליות מקומיות לגבי תכנון העבודה עוזרות להסביר את השונות בביצועים על פני משרדים ולהציע מנוף אפשרי שדרכו ניתן לשפר את הביצועים.