פרה סמינריון בניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2012
מספר מילים 1886
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

בס"ד                                                                       
2 .2.2012                                                                                                פרה סמינריון קורס ניהול הפרסום ( 10344 ) הקשר בין ידוענים לבין המותגים שהם מפרסמים ככלי להשפעה על הרגלי הצריכה של הציבור תוכן עניינים
מבוא – הצגת הבעיה המחקרית
3 שאלת המחקר
3 שיטות וגישות המחקר
4 ידוענים כמובילי דעה
4 שימוש בידוענים לצורך קדום מכירות / קשר בין תדמית המוצר והמפרסם
4 התכונות הנדרשות לאופי הידוען לצורך הצלחתו בפרסום המוצר 5-6
השפעות מיידיות ומאוחרות 7
מסקנות  לאור ניתוח העובדות , נתינת תשובה לבעיית המחקר 7-8
ביבליוגרפיה
8 מבוא / הקדמה :
עולם השיווק והפרסום הינו עולם דינאמי ובעל שינויים רבים , על מנת להשיג את מטרות הפרסום יש לגבש דרכים שהוכחו כמשיגות את המטרה .
השימוש בידוענים הוכח כאחד הכלים הפופולאריים והמשפיעים ביותר בעולם הפרסום .
השימוש בסלבריטאים מוצג בשנים האחרונות כטרנד שמוכיח את עצמו והוכתר לא פעם כנוסחא המנצחת כאשר מבקשים לבנות תדמית למוצר חדש או קיים ובעצם לשוות לו זהות ופנים.
ארגונים וחברות רבות בעולם רותמות לשורותיהן ידוענים בכדי להוות כרטיס ביקור החברה או "הפנים" של מותג כזה או אחר לצורך שיווק מרכולתם ברבים.
מטרת העבודה הינה להיכנס לעובי הקורה של שיטת הפרסום באמצעות ידוענים ובעצם לנסות ולגלות מה טיב הקשר או במילים אחרות מהי ההשפעה של השימוש בידוענים על תדמית , התנהגות , התפתחות ותפיסת המוצר על ידי הצרכנים כאשר אתן דגש לתופעות שיכולות לתרום להצלחת הקשר או לחילופין לכישלון. שאלת המחקר:
מהי השפעת השימוש בידוענים על מעמד המותג כלומר : כיצד מקרין הידוען על המותג , אילו פרמטרים באישיותו משפיעים על תפיסת המותג , האם חל שינוי עוצמתי יותר ( לטובה / לרעה )  במעמד המותג לאחר שימוש בידוען בתור הפרזנטור מאשר שימוש בפנים אנונימיות , וכיצד בכלל נבחר הפרזנטור לצורך המעמד בחזית המותג בנוסף ארצה לבדוק האם באמת יש קשר בין השימוש בידוענים על ההשפעה על הרגלי הצריכה של הציבור .
נגדיר את המשתנים בצורה הבאה : משתנה תלוי: מעמד המותג ותפיסתו בציבור   משתנה בלתי תלוי: שימוש בידוענים כזהות המוצר