פסיכולוגיה התפתחותית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות |
מילות מפתח | האוניברסיטה הפתוחה, ממן 11, פסיכולוגיה התפתחותית האוניברסיטה הפתוחה |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 848 |
תקציר העבודה
עבודה בציון 98
שאלה 1.א שלב הסנסורי-מוטורי- לפי פיאז'ה, זוהי התקופה הראשונה בהתפתחות קוגניטיבית ,שנמשך בשנתיים הראשונות לחיי הילד,שבו מודעות הילד לעולם מוגבלת למה שהוא יודע באמצעות מודעות תחושתית ופעולות מוטוריות-..(המשך תשובה בקובץ המלא אלה 1.ב. דיון ע"פ 2 המושגים –קביעות אובייקט וחשיבה יצוגית:
לפי פיאז'ה,בגיל שלושה חודשים,המערכת הקוגניטיבית של התינוק מוגבלת ופועלת באופן ראשוני-חושי ותנועתי,על בסיס רפלקסים ותגובות מעגליות ראשוניות,אשר בהיעדר הגירוי החיצוני, אין הם יכולים לדמיין את החלק החסר,ולכן, אין יכולת לתפוס את האובייקט (במקרה הזה-האותיות) כמשהו מוכר,כחלוף הזמן-.. (המשך תשובה בקובץ המלא) תשובות מפורטות לכל יתר השאלות שאלה 2
א.התקשרות בטוחה- ב.הסבר למשפט "קיים קשר הפוך בין תדירות אותו היקשרות של התינוק ועוצמתם לבין איכות ההיקשרות שלו לאמו..