פסיכולוגיה התפתחותית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות |
מילות מפתח | ממן 11, פסיכולוגיה התפתחותית האוניברסיטה הפתוחה |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 676 |
תקציר העבודה
ממן 11 פסיכולוגיה התפתחותית 2013
ציון עבודה- 92
שאלה 1 א.התפתחות בקרב ילדים הינה תהליך. ישנם 2 סוגי התפתחות- כמותי ואיכותי. השינוי הכמותי מתייחס לשיפור ביכולות שכבר קיימות והשינוי האיכותי מתייחס לרכישת יכולת חדשה, שלא נכחה קודם לכן והילד נדרש לידע חדש כדי לממשה. בנוסף,חשוב שכל אחד מהשינויים שצוינו יהיו שינויים סדירים ומצטברים. שינויי סדיר -.(תשובה מלאה בקובץ) ב.
מיקוד והסבר הקשיים של תינוק בן שנה לפי 3 תיאוריות: על פי תיאורית ההיקשרות של בולבי אבקש מההורים לתאר את דפוסי הקשר שבין הילד לאימו (כיום נוהגים לבחון גם את טיב הקשר עם האב)בכדי לבחון את מידת הביטחון של הילד בעולם. גישת ההתקשרות
(המשך בקובץ.)