תכנית עסקית מלאה Bluetooth Speakers

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 4093
מספר מקורות 21

תקציר העבודה

תוכן עניינים
שם הפרק שם תת-פרק עמודים תמצית מנהלים כללי
3 מוצרי החברה בדגש על המוצר בו מתמקדת עבודתנו
3 אסטרטגיה עסקית
4 הסכמי OEM
4 אסטרטגיה שיווקית
4 הצגת הרעיון העסקי 5-6
ניתוח השוק פילוח שוק 7-8
הערכת פוטנציאל שוק הסלולאר
8 -10 מתחרים
1 0-12
אפשרויות למימוש
1 3
ניתוח SWOT
1 3-מנהל עסקים אסטרטגיה עסקית אסטרטגיה עסקית משפטים הסכמי OEM משפטים-16
אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה כוללת
1 6
ניתוח עפ"י טקטיקה שיווקית – תמהיל השיווק (4Ps)
1 7-18
תחזית מכירות
1 9
מחקר ופיתוח וטכנולוגיה
2 0 ניהול וארגון
2 1
אבני דרך ולו"ז כללי
2 2
סיכונים עיקריים ואלטרנטיבות לפעולה
2 3
תמצית מנהלים כללי חברת DEVOTEC נוסדה בשנת 2005 באנגליה ע"י יזם צעיר, בן 26, כאשר זמן קצר לאחר הקמת החברה החליט להשקיע בהרחבת השכלתו. חזון החברה הינו פיתוח מוצרים איכותיים על בסיס אנרגיה סולארית במטרה לשמור על איכות הסביבה.
החברה מפתחת שלושה סוגי מוצרים:
בתחום השמיעה –   Solar Sound בתחום ההטענה –   Solar Charger בתחום           התאורה                      –                                                   Solar                   Torch הרכב החברה: מחלקת פיתוח, מחלקת מכירות, מחלקת שירות לקוחות ומחלקת משאבי אנוש.
פעילה במדינות:
צפון אמריקה דרום אמריקה, מזרח אירופה, דרום-מזרח אסיה, אפריקה, איי האוקיינוס השקט, מזרח תיכון, אסיה המזרחית, מערב אירופה, מרכז אמריקה, צפון אירופה, דרום אירופה ודרום אסיה.
החברה משווקת מוצריה בעיקר באתרי קניות און-ליין, כגון:ebay, amazon, alibabab  וכו'. ובהיבט פרסום וקידום מכירות החברה מפרסמת עצמה בפייסבוק, בטוויטר ובאמצעות ראיונות באמצעי המדיה השונים. כמו כן, לחברה אתר אינטרנט הכולל קישור לכתובות מייל בנושאים שונים.
מוצרי החברה בדגש על המוצר בו מתמקדת עבודתנו המוצר החדשני בו עבודתנו עוסקת הינם רמקולים ניידים וסולאריים אשר פותחו לשם מענה על צורך הלקוחות בשמיעת מוזיקה. הרמקולים ניידים (גודלם ומשקלם קטנים יחסית) ונטענים באנרגיית השמש (כך לדוגמא ניתן גם ליהנות מטיול בשמש וגם ממוזיקה).
חזון החברה מתמקד בפלח השוק של מטיילים אשר רוצים לשמר את "אווירת המוזיקה" מחוץ לבית. כמו כן, לאוהבי הגאדג'טים שרוצים לשמור על הסוללה מוטענת כל הזמן.
בהיבט חדשנות המוצר, המכשיר כוללת יכולת אלחוטית וכן יכולת להתממשק עם מכשירים ללא צורך בחיבור אלחוטי (Bluetooth). כמו כן, בעל יכולת הטענה סולארית וגם הטענה רגילה ע"י יציאת AC.
הרמקולים הושקו ביולי 2009 ונמכרו ישירות ע"י מוקד המכירות של חברת DEVOTEC .
מוצריי החברה הינם מצומצמים, יחסית לאורך החיים של החברה, מאחר ואורך החיים של החברה אשר נראה לכאורה, כ- 7 שנים, אינו כה ארוך בפועל. המוצר הראשון הינו בתחום השמיעה – הרמקולים הסולאריים, המוצר השני, בתחום ההטענה, הוא משטח הטענה סולארי אשר פותח במטרה לענות על הצורך בהטענה ניידת כאשר קהל המטרה הינם כלל בעלי המכשירים החשמליים (גודל המכשיר הינו 95 x 43 x
1 0 לפיכך מתאים למכשירים חשמליים קטנים יחסית כגון: פלאפונים, מצלמות, MP3 וכו') ואילו המוצר האחרון בתחום התאורה הינו פנס סולארי נייד לאור צורך הלקוחות בתאורה ניידת ויעילה.