תוכנית שיווקים של פרוייקט "Google TV" של חברת Google - עבודה שקיבלה. זוהי עבודה מסכמת במסגרת קורס שיווק במסלול תואר שני במנהל עסקים (MBA) של האוניברסיטה הפתוחה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 91
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3435
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

תקציר חברת גוגל (באנגלית: Google) היא חברה אמריקנית שהוקמה בשלהי שנות התשעים של המאה הקודמת, הידועה בעיקר בזכות מנוע החיפוש שלה, הקרוי אף הוא "גוגל", שהוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברשת האינטרנט כיום.   בנוסף למנוע החיפוש, לחברה שייכים פרויקטים לא פחות מוצלחים כגון שרותי דואר אלקטרוני – Gmail, שירות תצלומי לווין של כדור הארץ – Google Earth,  שירות חיפוש מפות בכל העולם – Google Maps ועוד רבים נוספים.
לאחרונה, הכריזה ענקית האינטרנט על פרוייקט "גוגל TV" שמהווה מערכת הפעלה לטלוויזיה שתאפשר למסך הגדול בסלון להתחבר לרשת ולצפות בתוכניות דרך האינטרנט. השירות יציע חיפוש בלוח השידורים אחר תוכנית מסוימת – דבר שלא קיים כיום בחברות הכבלים והלוויין. ממשקה החדש, שיתלבש על השידור המקורי של הטלוויזיה, יאפשר גם לבצע הקלטות של תוכניות עתידיות וכן יאפשר גישה לתוכניות טלוויזיה וקבצי וידיאו זמינים באתרי אינטרנט כמו Amazone, YouTube או Hulu. חובבי הספורט יוכלו ליהנות משיטת המסך המפוצל, וכך, בזמן שהם צופים במשחק כדורסל למשל, הם יוכלו להקטין את המסך ולחפש במקביל סטטיסטיקות מאתרי ספורט. מערכת ההפעלה תכלול את דפדפן כרום של גוגל, שיאפשר לגלוש לכל אתר באינטרנט דרך מסך הטלוויזיה.
עבודה זו מתמקדת בתיאור מצב חברת גוגל כיום ובבניית תוכנית שיווקית אשר תסייע לה לבחון את יחודו של הפרויקט החדש, מידת חדשנותו ונחיצותו, גודל שוק הלקוחות הפוטנציאליים ומידת האטרקטיביות שלו בהתחשב בסביבה התחרותית, וכן, תעזור לה להצליח במקום שבו חברות אחרות נכשלו. תוכן עניינים
הנושה עמוד תיאור החברה והשוק בו היא פועלת
4 אפיון הגישה השיווקית
4 תיאור המוצר
4 השלב במחזור החיים של המוצר 5
תיאור המוצר על פי מרכיבי תמהיל השיווק 5
אסטרטגיית הבידול והמיצוב שנבחרה עבור המוצר
6 תיאור סביבת המיקרו של החברה
6 תיאור סביבת המאקרו של החברה
8 הפעילות הבינלאומית של החברה 9
ניתוח SWOT 9
הגדרת יעדים
1 0 אסטרטגייה שיווקית
1 1
תוכנית פעולה
1 2
אמצעי בקרה
1 3
ביבליוגרפיה
1 3