מבוא לתקשורת המונים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 90
שנת הגשה 2012
מספר מילים 1453
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

ממ"ן 12 – תקציר הממן ציון 90 תשובה 1:
             א אסכולת פרנקפורט רוצים שתהיה מהפכה , שכן תהיה מרד מצד המעמד הנמוך , הם טוענים שהתקשורת לא מבצעת את תפקידיה כמו שצריך אחת הטענות זה שההמונים רוצים להשאיר את התרבות הגבוהה לאליטות. התכנים היום בטלוויזיה כל כך נמוכים בגלל הטלוויזיה הממוסחרת , כדי שהמעמד הנמוך לא ימרוד התקשורת מתפקדת כמו לחם שעשועים , היא פורקת לו מתחים ומספקת לו את התכנים שהוא רוצה לראות , האסכולה לא אוהבת שהתקשורת מבדרת את האנשים , היא רוצה שהעם ימרוד ושהאדם יהיה מודע למצבו ולא יקבל שטיפת מוח מהתקשורת ושלא ירצה למרוד ושלא יעניין אותו הדברים הכן חשובים בחייו.
חסרונות:
פרסום חופשי – כל מוען ונמען יכול לתת לו פרסום וחשיפה חופשית מבלי שאף אחד יחסום או יפקח.
חוסר שליטה- אף אחד לא יכול לשלוט על אתר כזה או אחר , כל אחד יכול להיות רשאי להיות חלק מפרסום זה הוא אינו מנוהל בידי אף אדם ואינו משתייך לטריטוריה מסוימת או שיפוט.
האינטרנט הוא חופשי ונטול רגולציה , ככל שהחדירה גבוהה יותר כך יהיה יותר סיכונים. הא האינטרנט הוא גדול וממוסחר , המוני ונגיש לכל אדם וגיל , אנשים יכולים להגיב ולתת טוקבקים על עניינים פוליטיים שהפרסום דואג להעביר לנו ואנו צריכים לבחור במה להאמין או לא , החשיפה הפוליטית כלפי הציבור יכול להוציא דמות פוליטית כשקרית או נוכלת.
תשובה 3:  א.  הציפיות הנורמטיביות מתקשורת ההמונים היא בכך שהתקשורת אמורה לא רק לפרסם ולהעביר מידע לציבור אלא היא אמורה לספק ולהיות מועילה לחברה , כל דבר שהיא מפיצה היא צריכה להיות בפיקוח עצמי של עצמה, בין היתר מדובר בממשלות , ברשויות ובאנשים פרטיים המפעילים את כלי התקשורת, אנו לא יודעים עד כמה היא ממלאה את תפקידיה אך אנחנו