אסטרטגיה עסקית תחרותית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח
ציון 93
שנת הגשה 2013
מספר מילים 2403
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

מטלת מנחה (ממ"ן) 12
הקורס: 130משפטים – אסטרטגיה עסקית תחרותית סמסטר: 2014א האסטרטגיה הגנרית המאפיינת את חברת קרטינה : א.      מיקוד בעלות – ( הובלה בעלות) – החברה פונה לפלח שוק צר וממצבת את עצמה מול מתחריה כך שעלויותיה יהיו נמוכות. עלות חבילה בסיסית עולה 84 ₪ , מיזם שרץ על תשתית אינטרנט. חברת קרטינה היא חברת תוכן רוסית שמוכרת חבילות טלוויזיה לדוברי רוסית בכל רחבי העולם באמצעות ממיר פשוט, ועל גבי רשת האינטרנט הפתוחה, מוזרמים הערוצים לטלוויזיה. האופרציה הרזה והפשוטה מאפשרת מחירים נמוכים מאוד. החברה לא מחזיקה מלאים של ציוד התקנה או טכנאים, היא מתמקדת אך ורק בתוכן המועבר על רשת האינטרנט.
"קרטינה היא אפלקציה" שהלקוח מתקין ומקבל סיסמא ושם משתמש על מנת …