אסטרטגיה עסקית תחרותית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ציון 93 |
ציון | 93 |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 2403 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה (ממ"ן) 12
הקורס: 130משפטים – אסטרטגיה עסקית תחרותית סמסטר: 2014א האסטרטגיה הגנרית המאפיינת את חברת קרטינה : א. מיקוד בעלות – ( הובלה בעלות) – החברה פונה לפלח שוק צר וממצבת את עצמה מול מתחריה כך שעלויותיה יהיו נמוכות. עלות חבילה בסיסית עולה 84 ₪ , מיזם שרץ על תשתית אינטרנט. חברת קרטינה היא חברת תוכן רוסית שמוכרת חבילות טלוויזיה לדוברי רוסית בכל רחבי העולם באמצעות ממיר פשוט, ועל גבי רשת האינטרנט הפתוחה, מוזרמים הערוצים לטלוויזיה. האופרציה הרזה והפשוטה מאפשרת מחירים נמוכים מאוד. החברה לא מחזיקה מלאים של ציוד התקנה או טכנאים, היא מתמקדת אך ורק בתוכן המועבר על רשת האינטרנט.
"קרטינה היא אפלקציה" שהלקוח מתקין ומקבל סיסמא ושם משתמש על מנת …