עבודה ביסודות השיווק
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | גישה שיווקית, גישת שיווק מכירתית, דוד שטרית, יסודות, מודל פורטר, ניתוח swot, שיווק |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1281 |
מספר מקורות | 16 |
תקציר העבודה
עבודה ביסודות השיווק – תקציר העבודה מסקירה ענפית של חברת המחקר D&B על ענף האופנה, אנו למדים שרשתות האופנה הבינלאומיות ממשיכות להתעצם על חשבון האופנה המקומית ובתוך תקופה קצרה תורגש ירידת מחירים מהותית בתחום ההלבשה והאופנה.
היקף המכירות הצפוי לשנת 2013 נע בסביבות
1 2 מיליארד ודומה לשנה הקודמת.
כלכלני חברת המחקר של D&B צופים ששוק האופנה ייהפך לאכזרי וקוטבי יותר. השליטה בשוק מתרכזת בידי הרשתות הגדולות בעלות המותגים החזקים מחד גיסא, ומאידך גיסא בידי רשתות הדיסקאונט שמוכרות פריטים מוזלים.
לאחרונה נחשפנו באמצעי התקשורת השונים על הקשיים של רשת האופנה "ML " בבעלות אבי מלכה. בעבודה אציג את סיפור עלייתה ונפילתה של רשת האופנה ML, הגישות השיווקיות השונות שיכולה לנקוט חברה ואיזו גישה שיווקית נוקטת חברת האופנה ML, ניתוח SWOT מפורט על כל ענף האופנה וניתוח מודל פורטר מפורט על אטרקטיביות ענף האופנה.