ניהול השיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 15
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , , , , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2014
מספר מילים 1162
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

ממ"ן 15 ניהול השיווק תשובה לשאלה 1
אסטרטגיה משמעותה תכנון ארוך טווח; היחידה העסקית מתווה מטרות שהיא רוצה להשיג, ואילו האסטרטגיה היא תוכנית הפעולה להשיגן.
טקטיקה משמעותה הצבת יעדים ספציפיים, המקומטים מבחינת זמן וכמות.
אל ריס מתייחס בכתבה לרשת חברתית כטקטיקה משום שאופן ההוצאה לפועל של היעדים והמטרות להשגה היא מהירה …
תשובה לשאלה 2
ע"פ הכתבה, קצב החדירה של "תנובה" למדינות אחרות הדרגתית, כלומר היא נוקטת בגישת המפל- "הפעם מדובר בחדירה הדרגתית".
דרך הכניסה בה בוחרת לעשות "תנובה" את החדירה היא רישוי.
ע"פ שיטה זו, המרשה מעניק רישיון לחברה זרה להשתמש בתהליך הייצור, בסימן מסחרי, בפטנט, בסוד מסחרי או בכל פריט אחר בעל ערך- תמורת תשלום או תמלוגים.
הסכם הרישוי שבחרה לעשות תנובה הוא ייצור קבלני…
תשובה לשאלה 3
תפיסת השיווק ההוליסטית מבוססת על פיתוח, עיצוב ומימוש של תכניות שיווק, תהליכים ופעילויות מתוך הכרה ברוחב היריעה ובמערכת קשרי התלות ההדדיים. זוהי תפיסת שיווק המנסה להכיר בהיקף ובמורכבויות של הפעילויות השיווקיות ולשלב ביניהן. בכתבה אנו רואים את אחד ממאפייניה של תפיסת השיווק ההוליסטי – שיווק של ביצועים והבנה של התשואות שהעסק מרוויח מפעילויות ותכניות שיווק, לצד התייחסות לשיקולים רחבים יותר – עם הקשר אתי, סביבתי וחברתי. לפי תפיסה זו, ישנו קשר בארגון בין עסקאות המניבות רווחים לבין קידום יעדים חברתיים-
תשובה לשאלה 4
א.      בקטע מוצג מצב של אין ביקוש למוצר – מצב בו הצרכן אינו מודע למוצר או אדיש כלפיו. במקרה כזה, מטלת המשווק היא לנקוט בשיווק ממריץ, כלומר- הגדלת הביקוש למוצר ע"י קישור בין תועלות המוצר לצורכי הלקוח. בכתבה מוצג לנו כי בנק אוף אמריקה מנסים לשכנע את הלקוחות לחסוך לקראת הפנסיה- והדרך בה הם הצליחו לקשר בין תועלות …