עבודת מחקר בנושא מוטיבים עדתיים בפרסומות כאמצעי לקידום צרכנות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 2479

תקציר העבודה

תקציר:
בעבודתנו נשאף לחקור את תופעת הצרכנות. מטרתנו הכללית היא לבחון כיצד מוטיבים עדתיים באים לידי ביטוי במסעות פרסום, לשם עידוד צרכנות. בחרנו לחקור נושא זה כיוון שמיתוג עדתי עדיין מתקיים במדינתנו, גם 65 שנה אחרי תקומתה, ורצינו לבחון האם מפרסמים מסתייעים בהם על מנת לעודד מכירת מוצרים. בפרט בחרנו להתמקד כיצד ייצוגים של מזרחיות באים לידי ביטוי בפרסומות של המותג "ביסלי". עבודתנו מתקשרת לתחום התרבותי- אנתרופולוגי.  . השאלות עליהן נרצה להרחיב את הדעת הינן; כיצד קהל היעד של המותג מפרש את האמצעים הסימבוליים המופיעים בפרסומות אלו בהקשר לתרבות אליה הוא משתייך, והאם שימוש בייצוגים של מזרחיות המופיעים בקמפיין הפרסומי אכן מסייע להצלחתו בקרב קהל הצרכנים .