פסיכולוגיה התפתחותית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות |
מילות מפתח | פסיכולוגיה התפתחותית האוניברסיטה הפתוחה |
שנת הגשה | 2014 |
מספר מילים | 259 |
תקציר העבודה
ממ"ן 11
1 . פעוט מתחיל לדבר בהתאם לצפוי מגילו- זה הוא מקרה שעונה על- שינוי סדיר, מצטבר, ובעל כיוון.
השינוי הוא סדיר מכיוון שהוא חל בסדר הגיוני התינוק מתחיל לדבר כצפוי השינוי הוא מצטבר מכיוון שאם התחיל לדבר בזמן הצפוי ניתן להסיק שהוא עבר את השלב לפני, השינוי בעל כיוון מכיוון שניתן להסיק שלפני שהתינוק התחיל לדבר הוא השתמש בהבהרות פשוטות …