עמוד השדרה האסטרטגי של חברת אל על
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אל על, אלעל, אסטרטגיה שיווקית, ניתוח אסטרטגי, עמוד שדרה |
שנת הגשה | 2014 |
מספר מילים | 589 |
תקציר העבודה
ניתוח עמוד השדרה האסטרטגי של חברת אל על חזון החברה לצד השינויים המסחריים בפעילות התעופה, החברה מתכוננת להפעיל במתכונת חדשה (כישות עצמאית) את מועדון הנוסע המתמיד, תרחיב את מגוון השותפים, אפשרויות המימוש ומוצרים נלווים נוספים, תרחיב את מספר החברים במועדון הנוסע המתמיד (בארץ ובחו"ל) ותפעל לביצוע השקעות ביכולות המחשוב של מועדון הנוסע המתמיד. כמו כן, החברה פועלת להשקת כרטיס אשראי ממותג בשיתוף עם גופים בנקאיים שונים.
***החזון נלקח מדוח תקופתי ושנתי של החברה ל2013, אך מאז חלו שינויים, כמו חוסר אמון בחברה (ראה בהמשך), ולטעמי החזון צריך להתרחב גם לתיקון מיתוגה של החברה בעיני אזרחי ישראל.
מדיניות מיצוב –