עבודה בשיווק מטרה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2014
מספר מילים 1029

תקציר העבודה

שיווק מטרה- תהליך של קביעת שוקי מטרה והתאמת תמהיל השיווק לצורכיהם של הלקוחות בשווקים אלה , תוך הבאת רווחים לפירמה. התהליך כולל שני תת תהליכים המשלימים האחד את השני.
פילוח שוק- חלוקת השוק לקבוצות משנה עפ"י מאפיינים שונים (מוצר /שרות/לקוחות) מדידת השוק- שיווק הנעשה על בסיס דמוגרפי של נתח שוק ספציפי שנועד להביא את ההצעה הנכונה ללקוח הנכון ובזמן הנכון.
המוצר אותו בחרתי לשווק בתרגיל זה , הינו, פלאפון חכם מוצפן. פלאפון זה כולל תכונות של סמארטפון עילית , עם יכולת לשמור על פרטיות הפרט. הפלאפון יאפשר שימוש מוצפן ומאובטח ללא חשש ממעקב או כל אפשרות לחדירה לפרטיות . למכשיר ישנה היכולת להבטיח את אנונימיות המשתמש , הדבר בא לידי ביטוי באפשרות לשליחה ולקבלת מסרונים בצורה מאובטחת , ביצוע שיחות טלפון מאובטחות, העברת קבצים וביצוע שיחות וידאו ללא פגיעה בפרטיות המשתמש וללא חשיפתו.
פילוח שוק- כארגון עלינו להבין כי אין יכולת לפעול בקרב כלל האוכלוסייה , ולכן עלינו לזהות ולפעול בפלחי שוק שאותם נוכל לשרת ביעילות המרבית. יש צורך לזהות את פלחי השוק המרכזיים ולבחור אחד או יותר במטרה להתאים להם תכניות שיווק.
בסיס פילוח דמוגרפי- …
מדיניות המוצר –  שם- דה וינצ'י פון.
לוגו החברה-                                          כי הפרטיות שלך חשובה לנו!! אריזה – האריזה תהיה מעוצבת כסמארטפון חדיש ,המכשיר יגיע בצבעים מטאלי או זהב שיתנו הרגשה של יוקרתית, ותחושה כי כל העולם נמצא בכף ידך.
שרות-  השירות שיינתן לצרכן יהיה יעיל אדיב ומהיר עד בית הלקוח במידה והלקוח יחשוק בכך. בקניית  המכשיר מובטח ללקוח שרות תיקונים שוטף וביטוח מלא בכל חנות בה משווק המוצר ללא  קשר להיכן רכשתי אותו. המחיר הגבוה של המוצר והיותו מוצר יוקרתי יבואו לידי ביטוי בשירות ברמה גבוהה ומקצועית.
תכונות המוצר- המכשיר יודע לבצע פעולות הכפופות למחשב האישי, לדוג': סנכרון עם המייל הפרטי או המייל של העבודה שיושב על שרת פנימי, סריקת מסמכים באיכות גבוהה מה שמתחבר לרמת איכות המצלמה המשוכללת המובנת במכשיר , מה גם, שהמצלמה מחוברת לתוכנות שונות המרחיבות את היקף השימושים במצלמה. המכשיר תומך במגוון רחב של אפליקציות בכל נושא היכול לעלות על הדעת. בתוך המכשיר מובנות תוכנות של וורד לעריכת מסמכים, אקסל ואאוט לוק. המכשיר מצויד בענן גיבוי לכל תוכן המידע הקיים במכשיר ולכן אין אפשרות או יכולת לאבד שום פיסת מידע. בדה וינצ'י קיימת תוכנת ניווט לכל מדינה בעולם שנבחר עם אפשרות לפרוש באיזו שפה שנרצה . המכשיר מעוצב כאשר הינו נוח לנשיאה וקל. החלק הטוב ביותר בכל תכונותיו של המכשיר הוא ייחודיותו הבאה לידי ביטוי בהצפנת כל המידע שעובר דרך המכשיר , וביכולת הסתרת המשתמש בו.  החלטות בתחום תמהיל השיווק- –