סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

סיכום מאמר: מסוגלות עצמית, שביעות הרצון בעבודה, מוטיבציה ומחויבות: הקשר בין מדדים של הזהות המקצועית של מורים

שנת הגשה 2015, 847 מילים
ILS 75.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

מסוגלות עצמית, שביעות הרצון בעבודה, מוטיבציה ומחויבות: הקשר בין מדדים של הזהות המקצועית של מורים Esther T. Canrinus & Michelle Helms-Lorenz & Douwe Beijaard & Jaap Buitink & Adriaan Hofman. Self-efficacy, job satisfaction, motivation and commitment: exploring the relationships between indicators of teachers’ professional identity. European Journal of Psychology of Education,
2 7:1משפטים–132.
מספר עמודים: 3
חלקי העבודה:
·         מטרת המחקר ·         רציונאל המחקר ·         מושגים חשובים:
o       זהות מקצועית o       מסוגלות עצמית o       שביעות הרצון מהעבודה o       מוטיבציה/הנעה ·         שיטת המחקר o       משתתפים o       כלי המחקר o       אופן עיבוד הממצאים ·         ממצאים מרכזיים ·         דיון ·         מגבלות המחקרהמלצות למחקר עתידי ·         מחברים מובילים בתחום:
·         סיכום מסוגלות עצמית, שביעות הרצון בעבודה, מוטיבציה ומחויבות: הקשר בין מדדים של הזהות המקצועית של מורים Esther T. Canrinus & Michelle Helms-Lorenz & Douwe Beijaard & Jaap Buitink & Adriaan Hofman. Self-efficacy, job satisfaction, motivation and commitment:
exploring the relationships between indicators of teachers’ professional identity. European Journal of Psychology of Education, 27:1משפטים–132.
תחום המחקר: הנעת עובדים בתחום החינוך שמות המחברים: Esther T. Canrinus & Michelle Helms-Lorenz & Douwe Beijaard & Jaap Buitink & Adriaan Hofman.
שנת פרסום: 2012
פורסם ב-European Journal of Psychology of Education, גליון 27, עמ’ 1משפטים-132.
מטרת המחקר היא לבחון את הקשר בין מספר אינדיקטורים של תחושת הזהות המקצועית של מורים: שביעות רצון מהעבודה, מחויבות למקצוע, מסוגלות עצמית ושינויים ברמת המוטיבציה. החוקרים מבקשים לבחון את האינטראקציה בין ארבעת הגורמים ועד כמה כל אחד מהם משפיע על תפישת המורים. רציונאל המחקר: לא קיימת עדיין תיאוריה מבוססת בנוגע לתחושת הזהות המקצועית של מורים. מטרת החוקרים היא ליצור תיאוריה מקיפה יותר שתתרום להבנת תחושת הזהות המקצועית של המורים.
מושגים חשובים:
זהות מקצועית (professional identity) – האופן בו מורים רואים את עצמם כמורים. המאמר טוען שהאינטראקציה בין המורים לסביבתם מתבטאת בשביעות רצונם מהעבודה, במחויבות לעבודה, במסוגלות העצמית וברמת המוטיבציה. גורמים-

ILS 75.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח job satisfaction, motivation and commitment: exploring the relationships between indicators of teachers’ professional identity, self efficacy, הוראה, זהות מקצועית, מוטיבציה, מורים, מסוגלות עצמית, שביעות רצון
מקצוע/ות חינוך
מספר מילים 847
מספר מקורות
שנת הגשה 2015

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
  • עבודה סמינריונית לדוגמא
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.