סיום קורס יח”צ – קמפיין הפלגות קרוז

שנת הגשה 2014, 1371 מילים
ILS 200.00 – קנה עכשיו

עבודה זו הינה עבודת סיום לקורס “דוברות, יחסי ציבור ולובינג”.
תתי פרקים:
1.       הפלגות קו מול הפלגות קרוז (מה בארץ)
2 .       קהל יעד בישראל
3 .       הפלגות נופש בעולם ובישראל
4 .       היקף הענף 5.       שלב המחקר- חברת סלבריטי קרוז, ספינת מילניום.
6.       מתחרים 7.       ערוצי תקשורת המתאימים לעברת המסר
8 .       7 המ”מים של תוכנית יחסי ציבור (מדוע, מה, מי, מתי, מסר, מדיה, משוב) 9.       הצעות לפעילות יחסי ציבור
1 0.   הודעה לעיתונות
1 1.   מקורות ציון העבודה: 92
הפלגות קו מול הפלגות קרוז (מה בארץ)?
בישראל מתקיימות שתי סוגי הפלגות:
הפלגות קו – הפלגה מיעד אחד לאחר אשר מתקיימת בתדירות קבועה. בהפלגות מסוג זה ניתן להישאר ביעד זמן בלתי מוגבל או להמשיך משם ליעדים אחרים. בארץ הפלגות קו מתקיימות לקפריסין ע”י חברת ‘מנו ספנות’.
הפלגות קרוז – בהם המפליגים יוצאים מנקודת המוצא ליעדי תיירות שונים וחוזרים אליה בתום ההפלגה באוניה. בהפלגות מסוג זה זמן הטיול מוגבל לזמני העצירות של האוניה. בישראל מתקיימות הפלגות קרוז ליעדים סביב הים התיכון ע”י ‘מנו ספנות’.
קהל יעד בישראל
1 .       הישראלים אוהבים להיות ולבלות ביחד, וקירבה אנושית ‘דביקה’ לא מפריעה להם.
להיפך, הם להוטים להכיר אנשים חדשים, להרחיב את המעגל החברתי, לגלות מכנים משותפים, לשוחח ולרכל בקולניות על כל מה שאפשר. האוניה מהווה קרקע פורה למפגש הזה.
2.       הישראלים אוהבים מאוד לקחת איתם לחופשה את ילדיהם, כולל תינוקות וילדים בגיל הרך. למשפחות רבות, הפלגת הקרוז היא האפשרות היחידה לבילוי משפחתי עם צאצאיהם בחו”ל  משום שאפשר לשלוח את הזאטוטים לשוטט ברחבי הספינה מבלי לחשוש שיילכו לאיבוד.
3.       עבור מרבית הישראלים, המדד החשוב ביותר להצלחתה של מסיבה באשר היא הוא איכות האוכל והשתייה – ולא פחות מכך, הכמות. חברות הספנות הסבו את ההפלגה להפנינג האבסה המוני.
4.       חופשה ישראלית לעולם לא תהיה שלמה ללא ‘ביזבוזים’ וקניית מציאות – והקרוז מציע שפע הזדמנויות לשליפת הארנק: חנויות מזכרות, שווקים ססגוניים וחנויות כל-בו ענקיות בערי הנמל, וכמובן חנויות פטורות ממס בטרמינל, באוניה ובנמלי העגינה לאורך המסלול 5.       הימורים בקזינו עדיין אינם חוקיים בישראל, והבילוי סביב מכונות המזל ושולחנות הרולטה, שנעשה בדרך כלל בחברותא, עדיין מהלך קסם על רבים. בכל האוניות יש קזינו מפואר.
הפלגות נופש בעולם ובישראל ענף הקרוזים התחיל כבר בתחילת המאה ה-20, כאשר אוניות שימשו ככלי התחבורה המרכזי למרחקים גדולים. בשנות ה-60, בעקבות עלייתם של מטוסי הנוסעים המסחריים, הצטמצם שוק ההפלגות, אך משנות ה-70 החלה הפופולאריות של הקרוזים לעלות ולהתגבר.
במהלך 30 השנים האחרונות התפתח הענף ללא היכר: חברות קרוז רבות נוסדו, מאות אוניות נבנו, והחברות ממשיכות להתפתח.
בעבר נתפס ענף הקרוזים כענף תיירות שפונה בעיקר לאוכלוסייה בעלת אמצעים. בשנים האחרונות, עם הגידול בכמות אוניות הקרוזים, עושות חברות הקרוזים מאמצים רבים להתאים את הפעילויות והתעריפים למגוון רחב…

ILS 200.00 – קנה עכשיו
מילות מפתח , , , ,
מקצוע/ות
מספר מילים 1371
מספר מקורות 4
שנת הגשה 2014