עבודת סיכום בשיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2015
מספר מילים 843
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

עבודה בשיווק-
1 .      מידת האטרקטיביות של ענף ההלבשה הבסיסית, עפ"י מודל 5 הכוחות של פורטר- א)     מתחרים הקיימים בענף-  ככל שהשוק עם יותר מתחרים, כך האטרקטיביות נמוכה יותר.   חסמי היציאה מהענף ,ככל שיש התחייבויות ארוכות טווח שווי השוק נמוך שעדיף לי להישאר, ולכן הוא פחות אטרקטיבי.
חסמי יציאה נמוכים,נותנים לפירמה לעזוב בקלות ולהפך.ענף ההלבשה הינו ענף רווי שחקנים, מקומיים ובינלאומיים. החברות פונות פחות או יותר לאותו קהל לקוחות, הרשתות הגדולות פרוסות בכל רחבי הארץ, ולכן יש להתמיד במיתוג ושיווק החברות. בנוסף לרשתות הממוקמות בארץ יש תודעה של רכישה באינטרנט מחו"ל, אשר הולכת וגדלה.
הפירמות משקיעות משאבים רבים בשיווק ומיתוג על מנת להישאר בתודעה.
ב)     איום בכניסת מתחרים- ככל שהענף מאוים בכניסת מתחרים חדשים, הוא פחות אטרקטיבי. –
ג)        מידת התחלפויות-  ד)        כוח מיקוח לקוחות-  ה)     כוח מיקוח לספקים- אסטרטגית הצמיחה של קרולינה למקה 2. בפתיחת רשת אופנה
3 .מיקום היחידה העסקית של "פרייסמרק" בתוך "קרולינה למקה" בזמן כניסתה לשוק פרייסמרק תמכור ללקוחותיה ביגוד איכותי במחיר זול. כוונת החברה היא למכור כמויות – ענף ההלבשה רווי מתחרים ולכן בזמן כניסתה לשוק הזדמנויות ואיומים ברמת המיקרו4. לחברת "פרייסמרק" SWOTניתוח חוזקות חולשות