התנהגות ארגונית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2015
מספר מילים 1678
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

שם הסטודנט: ממ"ן
1 2
שאלה מס'
1 :
למידה ממודל- 4 מתוך 4
ניסיון עבר מוצלח- 4 מתוך 4
השפעת דמויות משמעותיות- 4 מתוך 4
שאלה 1
– 12/12
שאלה מס'
2 :
הצורך בהתחברות- מריו:4 מתוך 4
לוטם:  4 מתוך 4
הצורך בהישג- מריו: 4 מתוך 4 יפה! לוטם: 4 מתוך 4
הצורך בעצמה- מריו: 4 מתוך 4
לוטם: 4 מתוך 4
שאלה 2
– 24/24 תשובות ממוקדות ומעולות! שאלה מס'
3 :
אסא:
מטרתו הראשית של אסא הייתה  ציפייה- ההסתברות הסובייקטיבית שאסא מייחס לכך שישיג את מטרתו המשנית 4 מתוך 4
תכליתיות- נמוכה. 4 מתוך 4
ערך- החשיבות שאסא מייחס להשגת המטרה הראשית היא 4
מתוך 4
מאמץ- המאמץ אותו השקיע אסא בהשגת מטרותיו היה  2 מתוך 2
לוטם:
מטרתו הראשית של לוטם היא מטרתו המשנית היא ציפייה- ההסתברות הסובייקטיבית שלוטם מייחס לכך שישיג את מטרתו המשנית 4 מתוך 4
תכליתיות- ההסתברות הסובייקטיבית שלוטם מייחס לכך שהשגת מטרת הביניים תוביל להשגת המטרה הראשית היא 4 מתוך 4
ערך- החשיבות שלוטם מייחס להשגת המטרה הראשית היא 4
מתוך 4
מאמץ- המאמץ אותו השקיע לוטם בהשגת מטרותיו היה 2
מתוך 2
שאלה
3 – כל הכבוד! 28/28
שאלה מס'
4 :
גורמים המשפיעים על המחויבות והמוטיבציה של חברי צוות גמא-אלפא:
כושר התמדה-  4 מתוך 4
מידת התחרותיות- 4 מתוך 4
מורכבותה של המשימה- 4 מתוך 4
רצון משותף של הקבוצה- 4 מתוך 4
הצהרה פומבית על המטרה- 4 מתוך 4
תמיכת הממונה- 4 מתוך 4
שאלה
4 – יפה מאוד! 24/24
שאלה מס' 5:
א.הגישה המתאימה במקרה של ניסוי הותורן הראשון היא הגישה 2 מתוך 3
ב. הגישה שמתאימה ביותר כדי להסביר את דברי הקברניטה היא הגישה 2.5 מתוך 3
ג. הגישה המתאימה ביותר להסביר את טענתו של מקגרגור היא 2.5 מתוך 3
ד. הגישה המתאימה ביותר להסביר את טענתו של דיסי היא הגישה 2.5 מתוך 3
שאלה 5- 9.5/12
תומר, תענוג לקרוא את העבודה שלך!תשובות ממוקדות ומדוייקות! כל הכבוד!!!! ציון:
98
תודה