סדנה ביחסי ציבור!!

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2015
מספר מילים 1398
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ממ"ן 12                                                                                            קורס:10763- סדנה ביחסי ציבור                                          מנחה: שאלה 1: 
1 .       הסבר כללי מהו  SWOT:   = Strengthsיתרונות חוזקות: גורם פנימי.  זיהוי התחומים שבהם יש לארגון יתרונות ויכולות שאותם ניתן לבסס, להעצים ואף לנצל כדי ליצור יתרון על שאר המתחרים.
  = Weaknessחולשות: גורם פנימי. זיהוי החולשות והמגבלות הפנימיות בארגון על מנת שיהיה אפשר להציע פתרונות שיצמצמו או יבודדו את החולשות והמגבלות של הארגון.  =  Optionsסיכויים והזדמנויות: גורם חיצוני לארגון.
איתור הזדמנויות ואפשרויות חדשות בסביבה משתנה.  = Threatsסכנות ואיומים:  גורם חיצוני לארגון. איתור סגנות ואיומים אפשריים בסביבה.  ניתוח SWOT לעמותת "לתת" :
ארגון "לתת" פועל לצמצום העוני באמצעות הענקת סיוע הומניטרי לאוכלוסיות במצוקה, מוביל את החברה לערבות הדדית, הובלת שינוי חברתי בסדרי העדיפויות למען החלשים והעלאת המודעות החברתית.
הארגון מעניק סיוע שותף בחבילות מזון ליותר מ 60 אלף משפחות ו 270 אלף אזרחים החיים במצוקה כלכלית קשה.
כמו כן הארגון מקיים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם תעשיות המזון הגדולות בישראל כגון:, תנובה, שטראוס ואוסם ופועל בשיתוף ארגונים כגון: בנק הפועלים, ישראכרט ושופרסל  לאיסוף תרומות, רכש מזון, הצלת מזון ומבצעי איסוף מהציבור הרחב. ארגון לתת יוזם ומפעיל תכניות בתחומים שונים:  מיזם "לתת ביטחון תזונתי" שמטרתו היא צמצום אי הביטחון התזונתי בקרב משפחות –
ממ"ן 12 סדנה ביחסי ציבור