מיון והערכת עובדים

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2015
מספר מילים 939

תקציר העבודה

התפקיד עליו מתבצע הניתוח הוא – נציג שירות לקוחות בחברת ביטוח א.      כתוב/י  ניתוח עיסוק מפורט על פי המימדים שנלמדו בכיתה (תשומת מידע, תהליכים מנטליים, תפוקות העבודה, קשרים עם אנשים אחרים, הקשרי /תנאי העבודה, מאפיינים נוספים של העיסוק), תוך שימוש בדוגמאות מהשאלון. תשומת מידע – המועמד מגיע לראיון עבודה ובו מקבל את המידע הראשוני על התפקיד הכולל את הדרישות הזכויות והחובות הנדרשים לעובד מן המניין בחברת הביטוח. לאחר קבלתו לעבודה ביומו הראשון נדרש לעבור קורס מקצועי מטעם החברה להתמקצעות בתפקיד המיועד, בסיום הקורס מתקיים מבחן בו המועמד נדרש להפגין את ידיעותיו ובקיאותו בנושא ביטוח חיים, אותו למד במהלך הקורס. משך הקורס כ – 4
שבועות-
ג.          על סמך ניתוח העיסוק בנה/י מודעת דרושים לתפקיד.
זכור/י המודעה אמורה למשוך את מחפש העבודה המתאים, ולתת לו מידע רלוונטי.
למוקד השירות של חברת ביטוח גדולה ומצליחה דרושים נציגי שירות איכותיים למתן מענה מקצועי ללקוחות החברה, מענה בתחום ביטוחי החיים.
תנאי עבודה:
תנאים סוציאליים מעבר למקובל בחוק! שכר מדורג + בונוסים יומיים וחודשיים! –
ד.         באיזו מידה לדעתך את/ה מתאים/ה לביצוע התפקיד בהצלחה? נמק/י.  לאור הניתוח, האם קיימים, לדעתך,  תחומים (ידע או כישורים) אשר עליך לרכוש או לשכלל ? מדוע? אני מאמין שאתאים לתפקיד מכיוון שעבדתי במוקד שירות לקוחות בעבר כ5 שנים וכן אני ניחן בכישורים של ביצוע מספר רב של משימות בו-זמנית. אני בוגר תואר ראשון ולקראת סיום תואר שני, במסגרת לימודיי רכשתי המון כלים וכישורים להתמודדות עם מצבי לחץ וקונפליקטים בתחום הביטוח והפיננסים.
הלימודים הם חלק מהאתגר שאני מציב לפניי לצורך שאיפה קדימה להתברג בדרג ניהול בכל חברה אשר אחפוץ.
עם זאת, בכל תפקיד בכל תחום שהוא , יידרש ידע וניסיון נוסף אשר נרכש כמתכונת של זמן. אני מאמין שככל שאתעמק בתחום הביטוח חיים, כך אעשיר את ידיעותיי בנושא ואשאף למקצוענות.
ידע זה יסייע לי הן בחיים –