ניהול השיווק, קובץ תקציר מהווה את הסוגיה השיווקית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 16
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , ,
ציון 97
שנת הגשה 2015
מספר מילים 5636

תקציר העבודה

סוגיה שיווקית:
שוק מערכות ההפעלה המקומי הינו שוק רווי אפשרויות, בשוק זה לכל חברה משווקת ישנו מוצר תואם לחברה אחרת המשווקת, לדוגמא: מערכות הפעלה unix, linux וכדו'. כמו כן, השוק רווי במערכות הפעלה תחת אותה חברה רק בגרסאות  שונות לדוגמא: windows xp, 7, 8 ,10.
מייקרוסופט, עם מערכת ההפעלה החדשה מנסה לשחזר את ההצלחה שזכתה לה בהשקת מערכת ההפעלה 7 windows. עם המוצר החדש היא מנסה לפנות לכלל היעדים.
התחרות של מייקרוסופט  בשוק מערכות ההפעלה היא בין חברות בעלות קוד פתוח ובמערכות הפעלה המופצות ע"י החברות השונות כגון:APPLE, GOOGLE וכדו' כמו-כן, מתחרה במוצרים מבית כמו גרסאות מוצר קודם שאותו ייצרה בעבר – על מנת לשמור על קהל לקוחות ואף הרחבתו.
מה בממ"ן 16 המורחב:
בממן זה אקים הצעה לתוכנית שיווקית לחברת MICROSOFT, אציג את התפיסה השיווקית של חברת MICROSOFT בארץ על כל ההיבטים (תמהיל שיווק, פילוח שוק וכו') . כמו כן, בעזרת הכלים שנלמדו וילמדו בקורס אנתח ואסיק מסקנות בעזרתם אנסה לבנות תוכנית שיווקית לעמידה ביעדים. תוכן עניינים
תיאור החברה וסביבתה.. 4
אפיון התפיסה השיווקית המאפיינת את פעילות החברה. 4
פירוט תמהיל השיווק של החברה כיום.. 4
תמהיל המוצר. 4
מרכיב המחיר. 7
מרכיב הקידום. 7
מרכיב המקום – ניהול ערוצי שיווק. 8
פירוט אסטרטגיית הבידול והמיצוב המאפיינת את פעילות החברה כיום. 8
תיאור סביבת המיקרו של החברה: 9
תיאור סביבת המאקרו של החברה.. 11
תיאור השווקים הזרים בהם פועלת החברה ומאפייניהם ודרכי הפעולה בכל שוק. 12
ניתוח SWOT.. 13
תיאור המסקנות והסוגיות העולות מהניתוח.. מנהל עסקים הגדרת יעדים.. מנהל עסקים אסטרטגיה שיווקית.. מנהל עסקים תכנית פעולה.. 16
הצעת מחקר שיווקי (פוטנציאלי): 16
אמצעי בקרה, קשיים וסיכונים.. 17
בביולוגרפיה: 18
נספח 1 – דוגמא של פרסומת של מיקרוסופט ברשתות החברתיות: 19
ציון סופי: 97