שיטות מחקר!!!

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 14
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2016
מספר מילים 1084

תקציר העבודה

ממ"ן 14-שיטות מחקר                                                                                                                                       
1 .   70/70   א המשתנה הבלתי תלוי התיאורטי הוא שכיחות החשיפה למוצר בפרסומת .
המשתנה הבלתי תלוי התצפיתי הוא מספר הפעמים שצפו הנחקרים בפרסומת לג'ינס וערכיו- 3 (פעם בכל יום של הניסוי),  2 (ביום השני וביום השלישי) או פעם אחת (ביום השלישי).    8/8   ב. המשתנה התלוי התיאורטי הוא עמדה כלפי מוצר בפרסומת.
   המשתנים התלויים התצפיתיים וערכיהם הם- ציון בשאלון עמדות כלפי ג'ינס-בעל 4 מימדים ו-7 דרגות- ערכיו נעים בין 4-28. וציון בסולם המודד נכונות קניית ג'ינס- שערכיו נעים בין 1-6.   6/6   ג.     O            X1
           R O            X2            R   O             X3           R   הקצאה מקרית של משתתפים-                                  R הפעלת משתנה בלתי תלוי-                                         X מדידה של המשתנה התלוי-                                       O זהו מערך מחקר ניסויי אמיתי.   6/6   …