התנהגות צרכנים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
קורס
מילות מפתח
שנת הגשה 2016
מספר מילים 683

תקציר העבודה

ממן 13 התנהגות צרכנים שאלה
1         א.        בקטע הנ"ל פניית המסר היא מסוג הפנייה אל הרגש .הפנייה אל הרגש  נעשית באמצעות שימוש בקשרים אסוציאטיביים ,דימויים, רגשות, ותחושות ומעוררת מגוון רחב של תגובות אצל הצרכן.
נעשה כאן שימוש בפרסום מפחיד –"על הקופסאות יפורסמו תמונות מזעזעות כדוגמת הפרסומת האוסטרלית" המצורפת “  -שבה מוצג פיו של אדם הסובל מנזקים בריאותיים ואסתטיים  ומעורר תחושת דחייה .
הטיעון הינו חד צדדי (לשלילה) כאשר מוצגים רק החסרונות של העישון ולא יתרונות אפשריים –
שאלה 2
בקטע מוצגים שני תמריצים עיקריים
1 .     החזר :החברה מציעה לצרכן החזר על הקניה  לאחר ביצוע הקנייה  –
שאלה  4
תיאוריית הערך  טוענת שצרכנים שונאים להפסיד יותר ממה שהם אוהבים להרוויח  .

שאלה 3
תיאוריית המשיכה- מסבירה את העדפת הצרכן נוכח כניסה של חברת נוספת לשוק באמצעות אפקט המשיכה שמשמעותו עליית סיכויי הבחירה של אחד משני מוצרים(מוצר מטרה) מתחרים בעקבות כניסת מוצר חדש הדומה לו (למטרה)יותר מאשר למתחרהו. אפקט המשיכה מוסבר באמצעות שתי מסגרות בחירה:
1 .    מסגרת של עליונות אסימטרית :בחירה בין שני מוצרים דומים מתחרים בעזרת הכנסה למסגרת הבחירה להשוואה מוצר שלישי  המשמש גבוה בינוני הרבה שי-מטרה מעט ללא תכונה 2: חומר משמר טרה -פיתיון מטרה –