באקונומטריקה- חברת סרגון בע"מ

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 19
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2015
מספר מילים 3093
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
חלק 1- סקירה על החברה                                                                                                  4
חלק 2- תיאור הנתונים שהורדו מהבורסה בתל אביב                                                              5
חלק 3-מודל ה-CAPM : אמידה ומבחני השערה _______________________________ 5-7                                                                                   חלק 4- אמידת מודלים תחת הנחות שונות _________________________________  7-9
חלק 5- מקדמי ההסבר המתוקננים                                                                               10-11  חלק 6- מגמה על פני זמן                                                                                            12-13  חלק 7- מתאם סדרתי                                                                                                 13-14  חלק 8- הטרוסקדסטיסיות                                                                                           15-17  חלק 9- מודל ה- LOGIT  _____________________________________________17-18                                                                             חלק 10 – מולטיקולינאריות                                                                                          18-21  חלק 11- יבוא הנתונים על המניה מהבורסה בניו יורק                                                           21  חלק 12- המחשות גראפיות של הסדרות העתיות בתל אביב ובניו יורק                                22-23  חלק 13- הקשר בין מחירי המניה בתל אביב ובניו יורק                                                     23-24  חלק 14- התשואות על נ"ע שבעבודה______________________________________
2 5
ביבליוגרפיה _______________________________________________________26                                                                           חלק 1:
סרגון נטוורקס בע"מ (באנגלית: Ceragon Networks Ltd) היא חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אלחוטיות בפס-רחב עבור ספקי שירותי תקשורת. סרגון היא חברה ציבורית ומניותיה נסחרות בנאסד"ק ובבורסה לניירות ערך בתל אביב. מניית החברה כלולה במדד ת"א בלוטק 50.
סרגון נוסדה בשנת 1996 בשם Giganet על ידי האחים יהודה וזהר זיסאפל מקבוצת רד-בינת.
סרגון עוסקת בייצור ושיווק של ציוד אלחוטי המאפשר קישוריות גבוהה ברשתות סלולר, רשתות פרטיות ורשתות ארגוניות. מוצרי החברה כוללים אנטנות, ציוד תקשורת, חומרה ותוכנה. מרכז חברת סרגון ממוקם ברמת החייל בתל אביב.
המחוייבות של החברה כמובילה בתחומה, מביא אותה להתמקד בפיתוח דור אחרי דור של פתרונות חדשניים ללקוחות. החברה גאה בהישגים שהם תרמו לשוק והיתרונות שפתרונות אלה העניקו ללקוחות שלהם. החברה מתמקדת בפתרונות העונים לצורכי הלקוחות בכל הקשור ליחס עלות- אפקטיביות, הגברת קיבולת, TCO נמוך ותווי מודרניזציה חלק לטכנולוגיה מתקדמת ובעלת קיבולת גבוהה.
עם חברה ניסיון כולל של 65 שנים ויותר בתחום, לסרגון יש את היציבות, המקורות וגישה גלובלית של ספק גדול ובנוסף גמישות, זריזות ויכולת תגובה מהירה של חברה מתמחה.
סרגון מביאה ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך עם ניסיון ומומחיות גלובלית.
Full year 2014:
• Europe: 16% • Africa: 15% • North America: 11% • Latin America: 22% • India:
5 % • APAC: 11% ציוני דרך כלכליים והתפתחויות בשנים האחרונות: פיתוח רכיב ה-ACM, אשר מאפשרת לפרוס את הרשת בצורה חסכונית יותר. פיתוח רדיו Point to point בשנת 2004, המאפשר יכולת שידור כפולה על ערוץ בודד. לאחר מכן פותח ה-Mimo , המהווה פיתוח של רדיו point to point ומכפיל פי 4 את כושר התעבורה על ערוץ בודד.  זהו פיתוח שהיה קיים בעולם ה-Wi-Fi, אך לא בעולם המיקרוגל בו היה קשה יותר ליישמו. טכנולוגיה זו מאפשרת שידור למרחק גדול יותר, או הוזלה משמעותית עבור המפעילים ע"י שימוש באנטנה קטנה יותר.
במהלך שנת 2011 פיטרה החברה 200 מעובדיה, וזאת לאחר שרכשה את חברת "נרה" הנורבגית תמורת 48.5 מיליוני דולרים, מה שהביא להגדלת כוח האדם שלה. סרגון דיווחה על שינוי ארגוני ובמסגרתו יצומצם כוח האדם של החברה הממוזגת.
ההתמזגות עם חברת "נרה" הכפיל את מחזור המכירות השנתי של סרגון מ-
5 0 מיליון דולר לכ-500 מיליון דולר.
למרות המיזוג המוצלח עם חברת "נרה", סיימה סרגון עם הפסד של 28 מיליון ₪ את הרבעון השלישי של
2 012.