מבוא לתקשורת המונים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 14
מקצוע
קורס
מילות מפתח
ציון 85
שנת הגשה 2016
מספר מילים 941

תקציר העבודה

ממ"ן 14 – מבוא לתקשורת המונים שאלה
1 :
א.
מחקרי קהל מיועדים לשרת רק את הצרכים של תעשיית התקשורת.
ב.
התכונה היחידה שדרושה למנהיג-דעה היא היכולת לשכנע אנשים להסכים עם דעתו.
ג.
בשלב הראשון של חקר השפעות התקשורת הבינו שלמוענים בתקשורת ההמונים אין כוח רב ושמודל הקליטה והפענוח הוא המודל המתאים לתאר את תהליך התקשורת עם הנמענים.
ד.
בגישת השימושים והסיפוקים, הנמענים פאסיביים לגמרי ולכן המוענים קובעים עבורם איך ה.
הזרימה הדו-שלבית מתייחסת לתהליך שאלה
2 :
א. בתשובתי אציג טבלת השוואה, בין התיאוריה של קביעת סדר יום לבין התאוריה של הבניית המציאות, להלן:
התאוריה של קביעת סדר יום התאוריה של הבניית המציאות האם השפעת התקשורת נחשבת חזקה או חלשה?
– – איך התקשורת יוצרת את ההשפעה (קביעת סדר היום או הבניית המציאות)?
– האם התקשורת משפיעה על הדעות והעמדות של הנמענים?
– – .
  ב.
בתשובתי אנסה לענות על השאלות מהי ספירלת השתיקה? איזה חשש מניע את התנהגותם של בני האדם? איך נוטים בני האדם לנהוג בכל הקשור להבעת דעות? ומהי תרומת אמצעי התקשורת לתהליך?. אציג את התשובה שלי בנקודות, להלן: