פסיכולוגיה התפתחותית

תקציר העבודה

מציינת לטובה עבודה זו. כל הכבוד.
ממ"ן 16- שאלה 1: א. – שני הליכי פרסום:
על פי מודל סבירות העיבוד ישנם שני מסלולי שכנוע, שנבדלים במידת מיקוד התהליכים הקוגנטיביים בינהם.יפה בהליך הראשון של תליית מודעות ושלטים בעיר, המסלול ההיקפי יהיה דומיננטי יותר לעיבוד המסר המשכנע.
מאחר שהמשכנע מציג כרזות וסיסמאות מפתות לגבי יכולותיו כראש העיר הבא, ללא הסבר מעמיק, ובנוסף יכול להוסיף פריטים מושכי עין או תמונות ידוענים שיגרמו – עבודה טובה ממש בשאלה זו שאלה 1: ב.
דרך נוספת שאציע לשכנוע היא הגעה לכנס תמיכה בעבור תשורה סמלית (עט לדוג'). מתן התשורה יעורר את הרצון לגמול חזרה למשכנע על פי עקרון ההדדיות, ובהגיעם של קהל היעד לכנס תיווצר האפשרות לבקש מהמשתתפים להפיץ את המסר ולתמוך בהתמודדות בזכות ניצול תחושת המחויבות (טכניקת רגל בדלת), אך לשם כך יש לטעון טיעונים חזקים מספיק כדי לשכנע את הקהל בכך שהתמיכה נכונה להם. מצויין. שאלה 2: שני גורמים להסברת מסע ההרג.