התנהגות צרכנים- פרסומות
מוסד לימוד | המרכז האקדמי פרס |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | התנהגות צרכנים |
שנת הגשה | 2015 |
מספר מילים | 1010 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
שם הקורס: התנהגות צרכנים שנת לימוד: תשע"ה התנהגות צרכנים- עבודת הגשה הפרסומות שבחרתי לצורך העבודה הם:
פרסומת ראשונה: ביקור בריא- קופת חולים מאוחדת קישור: https://youtu.be/wnaTO1M_GU4
פרסומת שנייה: קשר קבוע עם רופא המשפחה היום, יכול להעניק שנים ארוכות וטובות מחר – קופת חולים כללית.
https://youtu.be/r0HBjAB0Hu8 קישור:
1 . חוקי הגשטלט- פרסומת הראשונה- קופת חולים מאוחדת כבר בתחילת הפרסומת אנו רואים את צביקה הדר (מפורסם מוכר בארץ ) בביתו ,שואל את אשתו מה יש לאכול, כמו כל אדם שקם בבוקר …
פרסומת שנייה- קופת חולים כללית אנחנו רואים בפרסומת את עניין המשפחתיות,אנשים בכל הגילאים מילדים ועד מבוגרים נוכחים בפרסומת. חלקם משחקים, עושים פעילות ספורטיבית,חוגגים,שגרת חיים בריאה…
2 . למידה- בפרסומת הראשונה של מאוחדת- הפרסומת השנייה של כללית-
3 . תפקידי עמדה- ע"פ מודל Katz הפרסומת הראשונה של מאוחדת- הפרסומת השנייה של כללית-
4 . מקבל המסר- אישיות – בפרסומת הראשונה-מאוחדת הפרסומת השנייה של כללית- .
5. הצעות לשיפור הפרסומות- פרסומת הראשונה- קופת חולים מאוחדת
1 . פרסומת המשתמשת באישיות מפורסמת מה שמעניק ערך מוסף..
פרסומת שנייה- קופת חולים כללית
1 . הפרסומת משתמשת במסר ע"י פניה לרגש..
2. כמו כן הייתי מציעה להם אולי…