בפסיכולוגיה התפתחותית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 16 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות |
מילות מפתח | ממן 16, פסיכולוגיה התפתחותית האוניברסיטה הפתוחה |
ציון | 84 |
שנת הגשה | 2017 |
מספר מילים | 403 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה (ממ"ן) 16
הקורס: 10493 – פסיכולוגיה התפתחותית שאלה 1
א. הסבירו במילים שלכם (מבלי להעתיק מהספר) את מושגים הבאים:
א.
פיגום ב. עזרי זכירה ג. מטא זכרון ב. אביו של איתי, תלמיד כיתה ג מספר לכם כי לילד יש קשיים בלימודים. למשל, איתי איננו זוכר טוב, הוא מתקשה לדעת מתי מבין דבר מסוים ומתי לא וכדומה. ההורה מספר גם כי הוא עצמו מאמין בחינוך לעצמאות ולכן הוא איננו יושב עם איתי לעזור לו בשיעורים.
נסחו שתי עצות להורה על סמך המושגים שהגדרתם בסעיף הקודם. הסבירו מדוע העצות שנתתם יעילות תוך התבססות על המושג המתאים שהשתמשתם בו.
–