נושא תכנון לימודים הוראה והערכה עם הנחיות המנחה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח
ציון 98
שנת הגשה 2017
מספר מילים 619

תקציר העבודה

קורס: תכנון לימודים הוראה והערכה.
(10106) שאלה1) א)     מטרות התנהגותיות : הן הגדים שמצביעים על התוצאות המבוקשות בתכנית לימודים הן קובעת איזו התנהגות יהיה הלומד מסוגל להציג לאחר שיעבור את תהליך הלמידה המבוטאות מנקודת הראות של הלומד  (חשוב מאוד). המטרה ההתנהגותית חייבת להיות ברורה וחד-משמעית, ומנוסחת באופן ברור ומדויק ,תוך בירור תוצאות הבירור הצפויות.
מאגר אמר :בלא הגדרה מדויקת של מטרות תכנית או שיעור התכנית  או השיעור יכולים לסטות לכיוונים בלתי רצויים . כתוצאה מכך  מאגר טרם ב3 כללים להגדרת מטרות התנהגותיות :
1)      הגדרת הפעולה הגלויה של הלומד.
2)      הגדרת התנאים שבהם תבוצע ההתנהגות/הפעולה .
3)      קביעת קריטריון להערכת ההתנהגות /הפעולה.
ב)1)התלמיד יפתור 3 משוואות רביעיות בעמודים 10-11 בחוברת התרגילים.
-יפה מאוד 30/30
3 )א )  הטוקסונמיה של בלום היא כלי למידור מטרות הלמידה , על בי רמת החשיבות שלהם, בנויה משש רמות חשיבה באופן מדרגי ,בטקסונומיה של בלום יש  הרבה תפקידים חשובים ,וחיוניים בביסוס התשתית הרעיונית של התיאוריה הקורקיקולארית לתוכן לימודים.
היתרונות בטקסונומיה של בלום : 1)יוצרת שפה משותפת לאנשי מקצוע ,מסייעת למפתחי –
יפה מאוד 30/30 כל הכבוד לך, ברור שהשקעת במטלה וכנראה שאת מבינה את החומר.
בהצלחה ציון סופי 98/100