ניהול השיווק - + הערות מנחה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
ציון 90
שנת הגשה 2015
מספר מילים 788
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

ממן
1 2
1 ) הוראת השאלה מוקד השאלה תחום השאלה לאיזה הצגת מדרג אוסלו בקצרה + הצגת הצורך המתאים פרק 5 –מדרג הצרכים של מאסלו.
נמקו מדוע הצורך הזה מתאים הסבירו ע"פ הנתונים שהתקבלו מתווה התשובה v      הצגת מדרג הצרכים של מאסלו.
v      הצגת השלב במדרג המתאים ביותר למקרה שלפנינו (אינטרקום).
v      הסבר על פי הנתונים מדוע השלב שבחרנו מתאים.
תשובה 1
התיאוריה של מאסלו – מאסלו שאף להסביר מדוע בני אדם נדחפים ע"י צרכים מסוימים בזמנים מסוימים. תשובתו הייתה, כי הצרכים האנושיים מסודרים במדרג: החל מהצורך הדחוף ביותר וכלה בלוחץ פחות. בני אדם תמיד ינסו לספק תחילה את צורכיהם החשובים ביותר, כשאדם מצליח לספק צורך חשוב, הוא מנסה לספק את הצורך הבא אחריו בסדר החשיבות.
מדרג הצרכים של מאסלו:
5. צורכי מימוש עצמי – החלום של כל אחד, הגשמה עצמית.
v      …
2) הוראת השאלה מוקד השאלה תחום השאלה חווה דעתך נכון לא נכון על הטענה  – האם מדובר בהתנהגות קנייה מתוך הרגל התנהגות צרכנים – גורמים פסיכולוגיים: פירמידת הצרכים של מאסלו נמק את תשובתך פירמידת הצרכים של מאסלו מתווה התשובה:
v     האם הטענה נכונה לא נכונה.
v     התנהגות קנייה מתוך הרגל – הגדרה + הסבר וקישור לשאלה.
v     (אם יש צורך) להציג ולהסביר את הצורך הנכון + הסבר וקישור לשאלה.
תשובה 2
הטענה לא נכונה, משום שקנייה מתוך הרגל היא קנייה במעורבות נמוכה, הצרכנים לא מבדילים בין המוצרים ולכן גם רמת הנאמנות נמוכה.
חלק 1 – "התנהגות קנייה מתוך הרגל משקפת בחירה חוזרת ונשנית.." – החלק הזה נכון, הצרכן לא מגבש עמדה מוצקה כלפי המוצר, אלא בוחר בו משום שהוא מוכר לו.
חלק 2 – "משקפת נאמנות של הצרכנים.." – לא נכון, הרכישה של המותג נובעת מהרגל ולא –