ניהול השיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 14
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
ציון 92
שנת הגשה 2015
מספר מילים 1108
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

ממן 14
1 )     ניתוח השאלה מילות הוראה מוקד השאלה נושא קבע נכון/ לא נכון ערוץ אפס רמות הינו ערוץ ישיר – היצרן מוכר ישירות ללקוח באמצעות מכירות מדלת לדלת, חנויות מפעל, מכירה באינטרנט או מכירה טלפונית.
ניהול ערוצי שיווק- רמות הערוץ נמק את תשובתך ניהול ערוצי שיווק- רמות הערוץ מתווה לתשובה הטענה נכונה/ לא נכונה.
הסבר+ נימוק+ קישור לשאלה תשובה 1: הטענה נכונה, ערוץ אפס רמות הוא אכן ערוץ ישיר כאשר המוצר נמכר מהיצרן ישירות ללקוח הסופי.
ערוץ אפס רמות (ערוץ שיווק ישיר) – מורכב מיצרן המוכר ישירות ללקוח הסופי. ערוצי אפס רמות העיקריים הם מכירות מדלת לדלת, מסיבות מכירה בבתים פרטיים, הזמנות בדואר, מכירה טלפונית, ערוצי הקניות בטלוויזיה וחנויות מפעל בבעלות היצרן.
שאלה 2 – ניתוח השאלה מילות ההוראה מוקד השאלה נושא מהי אסטרטגיית ההפצה – בלעדית, בררנית או מירבית. הגדרה ונימוק פרק 14 – אסטרטגיות הפצה מהן רמות הערוץ – אפסחדדו רמתי.  הגדרה ויישום פרק 14 – אסטרטגיות הפצה מיהם דרגי הביניים – סיטונאי, קמעונאי.
ויישום פרק 14 – אסטרטגיות הפצה מהן נקודות ההפצה שבהן יימכר (לציין לפחות 2
נקודות) פרק 14 – אסטרטגיות הפצה לבחור האם להשתמש באסטרטגיית דחיפה או משיכה פרק 14 – אסטרטגיות הפצה מתווה התשובה:
1. מה מספר גורמי הביניים – עליכם לבחור בין אסט' בלעדית, בררנית ומירבית –      הגדרה ונימוק
2 . מהן רמות הערוץ – אפס/חד/דו רמתי – הגדרה ויישום
3 . מיהם דרגי הביניים – סיטונאי, קמעונאי – ויישום
4 .  מהן נקודות ההפצה שבהן יימכר – לציין לפחות 2 נקודות מכירה אפשרויות 5. לבחור בין דחיפה למשיכה ולנמק תשובה 2:
אסטרטגיית ההפצה:
אוהלי הבועה הם מוצרי חיפוש, משום שרמת החדשנות שלהם היא בינונית, למרות שהמוצר מבדל את עצמו מהשאר ונותן פתרונות רבים במוצר אחד, עדיין –