ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח ,
ציון 90
שנת הגשה 2015
מספר מילים 917
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

ממן 12
1 )     א. קהל היעד של הפרסומת "חזקים באמת לא עושים רעש" במונחי פילוח:
בסיס דמוגרפי: מגדר – אין חלוקה מגדרית, ישנו טישטוש בהבחנה בין המינים, המוצר מיועד לשני המינים.
בסיס פסיכוגרפי: עמדות – המפרסמים מעוניינים לשנות את עמדות הצרכן משום שהדבר משפיע על הנעותיו והעדפותיו לגבי המותג אותו הם רוצים לחזק ((Bosch, "כל כך שקט, שלא תאמינו כמה הוא חזק".
סגנון חיים – המפרסמים מזהים טרנד שתפס תאוצה בכל הקשור לבישול ופונים לאנשים שסגנון החיים שלהם כולל אהבה לבישול.
אישיות – השימוש בשף מיקי שמו ובהמלצתו מעניקה נופח רשמי למותג שכן מדובר במקצוען המשתמש במיקסר מקצועי.
ממתגת את המותג כמיועד למצליחנים שעובדים עם כלים מקצועיים.
ב. יעדי הפרסומת של ""Bosch על פי מודל השטחות ותגובת הצרכן הצפויה:
על פי "מודל השטחות" ישנם 6 יעדים שמופיעים בפרסומת ופועלים יחדיו כדי ליצור את תפיסת המותג של הצרכן:

אמצעי תקשורת המונים ודיגיטליים – נעשה שימוש באמצעי תקשורת המוניים לפרסומת זו כמו עיתונים טלוויזיה ושלטי חוצות וזה במטרה להעביר מסר מהמפרסם לקהל היעד.
השימוש העיקרי בו השתמשו המפרסמים היה באמצעי תקשורת דיגיטליים כמו האינטרנט, מכיוון שהפרסום עצמו מדבר על אתר האינטרנט המתקדם של לקוחות כללית.
המפרסמים מתהדרים בנגישות המתקדמת העומדת לרשות הצרכן: אייפון, אנדוראיד, פייסבוק, יוטיוב. וע"י כך מאפשר קשר רב כיווני בין המפרסם לקהל היעד ומקהל היעד למפרסם.
קהל יעד רחב של צרכנים – הפרסומת נועדה לקהל יעד רחב של צרכנים, אפשר לראות זאת לפי צורת הפרסום באמצעי המדיה ההמוניים ובשעות השיא של הצופים וכמובן בעיתונים, ברדיו ובאינטרנט. מראה על פרסום מאסיבי במטרה להגיע לקהל יעד רב ככל האפשר.
מטרת המסר היא להביא לתגובה הרצויה למפרסם – כללית רצו ליידע את הצרכנים על כך ששירותי הדיגיטל שלהם הם מהמתקדמים ביותר מבין קופות החולים, ולשם כך הביאו אסמכתא מהעיתון הנחשב "גלובס" שקבע ש"כללית מובילה בדיגיטל בפער משמעותי".
ב. סוגי הפרסום המוצגים בפרסומת לכללית: