פרויקט גמר הנדסאי תעשייה וניהול מגמת שיווק

שנת הגשה 2009, 9431 מילים
ILS 200.00 – קנה עכשיו

תיאור הפרויקט  בפרויקט נבחן את המצב הקיים בסביבת הבילויים בתל-אביב וסביבתה הקרובה ,מאחר ומדובר בעסק שהוא הראשון ויחידי מסוגו בישראל  בתחום הבילוי בכלל והספורטיבי בפרט, ומציע למעשה יותר מכל מתחריו. נאתר עבור הקונספט החדש והיחידי במינו פלחי שוק חדשים, אסרטגיה שיווקית מתאימה , נבחן חלופות ונציג תחזיות כלכליות לחלופות נבחרות, מתוך מטרה לשפר  פעילות העסק.

1 .         הגדרת המטרה של העבודה.
2.         תיאור המצב הקיים – פירמה, מייסדים, מיקום וכולל יעוד העסק : הצגת הרעיון,          התפיסה השיווקית, ההיגיון העסקי, רקע על החברה ועל מוצריה, היסטוריה,        חזון, מבנה הארגון, מדיניות, הצגת המותג, נכסיות המותג רמת הנאמנות        למותג, רמת החדשנות.
3 .         ניתוח הענף, פורטר, מצב התחרות, מחזור חיי מוצר.
 סביבת מיקרו  סביבת מאקרו PEST  סיכום SWOT
4 .        שלב התכנון – איך לצמוח בעקבות הניתוח – אנסוף.
5.        פילוח השוק – בסיסים משתנים – כלי לקבלת החלטה עתידית מי יהיו הלקוחות.  חלופות כיסוי שוק  בחירת חלופה מועדפת  הגדרת שוק המטרה בעקבות בחירת החלופה.
6.        מחקר שוק לבדוק מה רצון וצורך שוק המטרה, ובאיזה חלופות כדאי להתמקד.
7.       
4 P בעקבות המחקר מענה לצורך המתגלה במחקר – המחקר מגלה מה דרוש ללקוח – אורך רוחב, עומק תמהיל המוצרים, מיתוג, המחרה הפצה ותקשורת – מיצוב BCG
8 .      ניתוח כלכלי מימוני לחלופות – ענן, שת”פ, נקודת איזון.
מטרת העבודה הסטדיום בר הוא בר מסעדה ספורטיבי המתבסס על מקום קיים בקנדה אשר נחשפנו אליו במקרה בזמן טיול בקנדה. מטרתנו ליצור טרנד חדש שיתבסס על חווית בילוי חדשה ושונה מזו שהורגלנו אליה. המקום מתאים ופונה לכל הגילאים מילדים ועד מבוגרים , חובבי ענפי ספורט , אלכוהול ולכל מי שמעוניין  לשבור בדרך שונה את שגרת השבוע.
כמו בקנדה הסטדיום בר יציע בכל ימות השבוע:  משחקי שולחן, מתקני משחק שונים ,  גלונים של בירה מסוגים שונים , תפריטי אוכל ושתייה מגוונים ויצירתיים, משחקי ספורט  ועדכונים  און-ליין של תוצאות משחקים רצים על מקרנים ומלצריות חייכניות ונמרצות שישמחו לשרת.
בתאום מראש ניתן יהיה לקיים ערבי ימי הולדת, השקות מוצר לחברות, הגרלות ערבי חברה ועוד.
מועדי הפעילות בכל השבוע יחלו מ-12:00 בצהריים ועד אחרון הבליינים בשעות הקטנות של הלילה .
 הסטדיום בר יהיה עסק כלכלי שיוקם למטרות רווח ,ישים לעצמו למטרה, הצלחה ושליטה בשוק הבילויים במרכז,  ע”י מקסום שביעות רצונו של הלקוח לגרום לו לרצות שוב לחזור למקום בכל פעם שיחפוץ לבלות, ובכך יפרסם את הבר בקרב חבריו הטובים ע”י שימוש בתקשורת מפה לאוזן דבר אשר יצור מוניטין חיובי בקרב הבליינים באזור הבר וסביבתו.
הסטדיום ישאף להיות תמיד מקום בילוי מספר אחד באזור ראשון לציון וסביבתה, כמועדף על פני מקומות בילוי אחרים באזור יבדל את עצמו, כך שיזכה למיצוב ייחודי בעיני הלקוחות. התפיסה בה ינקוט בר המסעדה “הסטדיום בר” הינה התפיסה השיווקית, אנו מאמינים שסיפוק רצון הלקוח יוביל לתפוסה גבוהה ולרווחיות המקום.
הצרכן ימצא במרכז העניינים ע”י התמקדות בצרכיו, יוצע לו בילוי מגוון ומאתגר הנותן תמורה לכספו. בעלי התפקידים במועדון הם : 2 מנהלי הבר ,  רואה חשבון , DJ , 2 ברמנים ,שף לכל משמרת, 5 טבחים לכל משמרת , רב מלצרים , 20 מלצרים ,2 מארחות(1 לכל משמרת)  , יחצנים-4 , מזכירה , 6 שוטפי כלים.
הועלו מספר השערות לגבי מחקר השוק שבוצע , רובן התבררו כנכונות. מסקנה:מומלץ לבחור בהקמת המועדון לפי מיצוב ייחודי.לשם כך נציג תכנית שיווקית, שתמוצב יוקרתית בהתאם לחלופה שנבחרה.
ההשקעה הנדרשת להתחלת פעילות בחלופה  היקרה שנבחרה היא : 3,097,100 ש”ח.
תחזית פסימית לזמן החזר ההשקעה תהיה:שנה מפתיחת העסק.
תחזית אופטימית להחזר ההשקעה תהיה:8 חודשים.
*התחזיות הנ”ל מתבססות על עסק שעובד בכל ימי השבוע מ12 בצהריים ועד אחרון הבליינים .

ILS 200.00 – קנה עכשיו
מילות מפתח
מקצוע/ות
מספר מילים 9431
מספר מקורות 8
שנת הגשה 2009