עבודת הגשה אסטרגיה שיווקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2018
מספר מילים 184
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

עבודת הגשה אסטרטגיה שיווקית "all you need is love .." – הביטלס שרו ובכך ביטאו את הצורך החזק ביותר שלנו לא להיות לבד. והיום בעידן המודרני האינטרנט משתלט על חיינו וגורם לנו לנהל את רוב מערכות היחסים שלנו דרך המחשב. המוצר שבחרנו הוא אפליקציית הכרויות ייעודית לקריה האקדמית אונו, כל סטודנט שיירשם לשנת הלימודים באונו  (במידה והסטטוס הנוכחי שלו – רווק/ה) יכול להירשם …

דיון ומסקנות : הממצאים העיקרים שעולים מעבודתנו הם שישנו ביקוש גדול למוצר כזה, כיום בעידן המודרני באמת ישנה תלונה חוזרת של רווקים שקשה מאוד להכיר אנשים חדשים ולייצר אינטראקציות.
האפליקציה נותנת מענה ומקום מוגן לסטודנטים להכיר סטודנטים נוספים ולייצר אינטרקציות חדשות.