טקטיקות ובסיסי כח להשגת השפעה בארגונים

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2004
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

תקציר עבודה:
בעבודת סיכום זו נתבקשנו לבדוק את הטקטיקות ובסיסי הכח בחברה שיווקית גדולה. החברה בה בחרנו היא חברת התקשורת פרטנר, ממותג אורנג' המשווקת טלפונים ניידים וזמן אויר.
בפרויקט סיום זו נדגים כיצד הנושא – טקטיקות ובסיסי כוח באים לידי ביטוי ביחסי העבודה והניהול בתוך החברה וכיצד הם מיושמים ביום ביום.
כמו כן ננסה לתת המלצות לשיפור לחברה המבוססות על התיאוריות המוזכרות.
תוכן העניינים
כולל את הפרקים הבאים:
1.      מבוא –.3
2 .      בסיסי כוח וטקטיקות להשגת השפעה בארגון – הסבר המונח 4
3 .      חברת פרטנר – רקע -.6
4 .      רקע על האתרים בהם בקרנו –7
5.      עיקרי הממצאים –.8
6 .      ניתוח הממצאים –11
7.      האתר של החברה -…15
8 .      המלצות לשיפור בארגון 16
9.      סיכום -…17
הערות המחברים:
מדובר בעבודה מקורית המשלבת רעיונות עומק של מנהלים בפרטנר ואף כוללת תיאוריה ייחודית שלהם.
העבודה קבלה את הציון
1 00!!!