העבודה הנה תוכנית עסקית למכון כושר - יכולה לשמש דו

מוסד לימוד
מקצוע
שנת הגשה 2003
מספר מילים 7629

תקציר העבודה

תוכן עיניינים נושא                                                         עמוד
1 .תמצית מנהלים                                                          4                 א. מטרת התוכנית                                                   4
          ב. תמצית תיאור החברה                                          4
          ג. תמצית תיאור השוק וההזגמנות העסקית                 4
          ד. תמצית תאור המוצר                                             5
          ה.
תמצית תוכנית השיווק                                          5
          ו.תמצית פיננסית                                                     5
 
2 .תאור החברה                                                               6
          א.
הגדרת מהות העסק                                             6
ב. תפעול ואירגון                                                      6
ג. תחומי פעילות                                                      7
ד. ניתוח המצב הפיננסי כיום                                      8                            
3 .
ניתוח הענף והשוק                                                       9                           א. תיאור הענף והשוק                                              9                           ב. גודלו והיקפו של השוק                                          9                           ג. מאפיינים ומגמות                                                  9                           ד. פילוח שוק – שוק היעד                                          10                         ה. מאפייני הלקוחות                                                 11
          ו . מתחרים ותחרות                                                  11                         ז. חסמי כניסה                                                        12                         ח. גורמי מפתח להצלחה                                          12
 
4 . השרות                                                                       13                         א. תאור השרות                                                      13                         ב. מענה לצורך ויתרונות                                           14
            ג. תמחיר ותחשיב בסיסי למוצר                                 14                         ד. השוואה לשרותי המתחרים                                           14                                  5.
תוכנית השיווק                                                                           16                                א. מטרות ויעדים שיווקים אסטרטגים                          16                         ב. היתרון התחרות                                                   17                         ג.האסטרטגיה העסקית והשיווקית                              18                         ד. צינורות השיווק                                                     18                         ה. מדיניות מחירים                                                   19
          ו . אמצעים ותקציבי קידום                                         19
ז. תוכנית המכירות                                                   20       נושא                                                                    עמוד    
6 . תוכנית תפעול וכח אדם                                               22                         א. תהליך התפעול והשרות                                       22                         ב. יתרונות בתחום התפעול                                       26
          ג.המבנה הארגוני                                                    26       7.
תוכנית המימון וההשקעות                                                      27                               א. רשימת ההשקעות                                               27                                                                                            
8 . תוכנית פיננסית                                                           28                        א. הנחות יסוד לתוכנית הפיננסית                              28
          ב.עיקרי משמעויות                                                   28                         ג.רווח והפסד                                                          29                         ד. מאזן                                                                  31                        ה. תזרים מזומנים                                                    33
          ו. נקודת איזון                                                          36