עיצוב אידיאל היופי הנשי– היבטים מוסריים

מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 4942
מספר מקורות 13

תקציר העבודה

תוכן העניינים
מבוא
אידיאל היופי בעשורים האחרונים הבניית המציאות ע"י התקשורת והפרסום היבטים שיווקיים ומסחריים של אידיאל היופי תופעת הניתוחים הפלסטיים אנורקסיה נרבוזה פתרונות אפשריים סיכום ביבליוגרפיה עבודה זאת עוסקת בעיצובו של אידיאל היופי הנשי ע"י "תעשיית היופי" ואמצעי התקשורת.
העבודה בוחנת את השפעתו של אידיאל מודגש אך בלתי מושג זה על החברה, ובמיוחד על הנשים.
לסיכום, העבודה בוחנת את ההיבטים המוסריים של תהליך זה , המרוויחים והמפסידים ממנו.