פרה סמינריון, התאמת מדיה לפילוח שוק

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 2698
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

חשיבות בחירת סוג הפילוח השוק בבחירת המדיה הפרסומית תוכן העניינים
פרק                                                                                                           עמ'
1 .                   מבוא                                                                                              1
2 .                   תכנון מדיה                                                                                     2
3 .                   התאמת מדיה לפלחי שוק                                                                 4
3 .1   פילוח שוק אפקטיבי                                                                   4
3 .1.1 פילוח שוק על פי שיוך קבוצתי                                                  5
3 .1.2 פילוח שוק על פי סגנון חיים                                                      6
3 .2  התאמה לפילוח                                                                          8
4 .                   סיכום ומסקנות                                                                               9
5.                   ביבליוגרפיה                                                                                                11