סמינריון+מחקר, פרסום אמוציונלי לעומת פרסום רציונלי

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 6607
מספר מקורות 21

תקציר העבודה

יעילותם היחסית של פרסום אמוציונלי ורציונלי תוכן עניינים:

1 .                  מבוא. _____________________________________עמ' 1.
2.                  פרסום. ____________________________________ עמ' 2-4.
·                    פרסום, מהו?
·                    חשיבותו של פרסום למיצוב אפקטיבי.
3.                  פרסום אמוציונלי לעומת פרסום רציונלי. ______________ עמ' 5-12.
·                    פרסום אמוציונלי, מהו?
·                    פרסום רציונלי, מהו?
·                    יעילותם היחסית של פרסום אמוציונלי ורציונלי.
4.                  מחקר עצמאי – יעילותם היחסית של פרסום אמוציונלי ורציונלי. ______________________ עמ' 13-16.
·                    שיטת המחקר.
·                    אוכלוסיית המחקר.
·                    מגבלות המחקר.
5.                  תוצאות המחקר. _______________________________ עמ' 17-20.
6.                  דיון. ________________________________________ עמ' 21-23.
7.                  סיכום ומסקנות. ________________________________ עמ' 24-26.
8.                  ביבליוגרפיה. __________________________________ עמ' 27-28.
9.                  נספח א' – שאלון המחקר. _________________________  עמ' 29-32.