סמינריון, אתיקה בעסקים, אחריות חברת מקדונלדס לבעיית ההשמנה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 10001
מספר מקורות 30

תקציר העבודה

אחריותה האתית של חברת מקדולנד'ס לבעיית ההשמנה בקרב לקוחותיה תוכן העניינים
פרק                                                                                                            עמ' מבוא                                                                                        1
רקע לבעיה                                                                                3
2 .1  חברת מקדונלד'ס                                                                       3
2 .2  בעיית ההשמנה, עלויות, תוצאות וגורמים                                                4
2 .3  אסטרטגיית פרסום והפנייה לילדים                                             7
2 .4  הטיפול החוקי בעניין                                                                  12
אחריות מוסרית של פרט ותאגיד                                                 16
3 .1   אחריות מוסרית של פרט                                                                        16
3 .2   אחריות מוסרית של תאגיד                                                         19
3 .3   אחריות התאגיד למול לקוחותיו                                                  24
שאלות של חוק ומוסר                                                                29
דיון וניתוח: האם יש לראות את חברת מקדונלד'ס כאחראית מוסרית לבעיית ההשמנה בלקוחותיה?                          33
סיכום ומסקנות                                                                         36
ביבליוגרפיה                                                                              38