עבודת סיכום בתיאוריה קולנועית על ברוס הגדול מכולם

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 1818
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

החוג לקולנוע וטלוויזיה ספק גדול אם אי פעם יצירותיו של השחקן- קומיקאי ג'ים קארי (Jim Carrey) יזכו לתיאור שכזה מפי מבקרי אומנות הקולנוע.  סרטיו והפרסונה קולנועית שלו מגלמים במידה מסוימת את ההיפך – לא את הנישגב והאלוהי המוטבע באדם, אלא את אופיו הפגום וההמוני. קארי ועבודתו נדמים לפעמים כסמל הרדידות הקולנועית אולם תדמיתו הקולנועית של ג'ים קארי והאידיאולוגיה העומדת בבסיסה היא הכל מלבד פשוטה. במהלך העבודה אבחן את הפער (הקומי) הנוצר בין הפרסונה הקולנועית של קארי ליצירתו של מיכאלנג'לו, המשרת את המסר האידיאולוגי שמוצג בכרזת הסרט.