ניהול עסק זעיר - חברת כלים יפים
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 3191 |
מספר מקורות | NULL |
תקציר העבודה
ניהול עסק זעיר חברת "כלים נאים" תוכן העניינים נושא עמוד
1 . מבוא 3
2 . תאור החברה 4
2 .1 תחומי פעילות של החברה 4
2 .2 ביצועי החברה בעבר 4
2 .3 מבנה הארגון והשיווק 4
2 .4 מודלים שיווקיים 5
2.4.1 מודל PEST 5 2.4.2 מודל פורטר 8
2 .4 ייחוד השירות 9
3 . שוק ואסטרטגיה שיווקית 9
3 .1 הגדרת שוק היעד ומאפייניו 9
3 .2 מאפייני הלקוח הפוטנציאלי 9
3 .3 תהליך השיווק 10
3 .4
אסטרטגיה שיווקית 11
3 .5 תקציב השיווק 11
4 . תוכנית משאבי אנוש 12
4 .1 צוות מנהל 12
4 .2 מבנה ארגוני 12
4 .3 הכשרה מיוחדת ומקצועות 12
5. תוכנית פיננסית 13
5.1 דוח הכנסות והוצאות 13
5.2 תזרים מזומנים 14
5.3 חישוב כדאיות 14 5.4 מקורות מימון 15
5.5
רגישויות 15
6 . סיכום 16
7. ביבליוגרפיה 17
1 . מבוא "חברת "כלים נאים", נוסדה ב- 1992 . מטרת החברה לספק ציוד לאירועים כגון :
חתונה, בר- מצווה, ברית מילה, אירועים ציבוריים ועוד החברה מספקת בהשכרה : כסאות , שולחנות, מפות, צלחות, כוסות, מקררים לקירור שתייה , פנסי תאורה, רשתות צל, חבילות קש ועוד. הציוד מושכר ל- 24
שעות. החברה לא מגבילה את לקוחותיה לגבי תוכנית השכרת הציוד, כלומר הלקוחות יכולים לשכור ציוד ספציפי לדוגמא רק כסאות או כל צירוף .
החברה החליטה בימים אלו להרחיב את פעילותה כך שתוכל לתת מענה ליותר אירועים . עבודה זו מטרת לבדוק האם כדאי להרחיב את העסק או להשאירו כפי שהוא כיום . על מנת להגיע למסקנות אלו יש לנתח את התוכנית השיווקית , פוטנציאל השוק , משאבי אנוש נדרשים והתוכנית הפיננסי. חשוב לציין כי העסק כיום נחשב למצליח בתחומו.
יעדים ומטרות של החברה :בשנים האחרונות העסק אינו מייצר רווחים כי קיימת השקעה בהגדלת הציוד במלאי החברה. על מנת שתוכל להרחיב את היקף פעילותה . ניתן לראות כי החברה לא נקטה באמצעיים פרסומיים כדי למצב את מותגה בשוק . פרסום החברה נעשה עד כה על ידי לקוחות מרוצים אשר המליצו לחבריהם . על הציוד עצמו ישנה מדבקה המציינת את שם החברה ומספר טלפון . ניתן למצוא את שם החברה ומספר הטלפון שלה בדפי זהב , ספרי בידור, פרסום על מוצרי קידום מכירות כגון מאפרות ומחזיקי מפתחות אשר ניתנים ללקוחותיה המרוצים.
לאור נתונים אלו הציבה לעצמה חברת "כלים נאים" מטרה עיקרית : הגדלת נתח השוק של החברה. מיתוג נכון ופרסום אפקטיבי יתרמו רבות להגדלת נתח השוק של החברה.