ניהול עסק זעיר - חברת כלים יפים

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 3191
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

ניהול עסק זעיר חברת "כלים נאים" תוכן העניינים נושא                                                                                                   עמוד
1 .       מבוא                                                                                  3
2 .       תאור החברה                                                                       4
2 .1 תחומי פעילות של החברה                                         4
2 .2 ביצועי החברה בעבר                                                             4
2 .3 מבנה הארגון והשיווק                                               4
2 .4 מודלים שיווקיים                                                     5
            2.4.1 מודל PEST                                              5                                  2.4.2 מודל פורטר                                              8
2 .4 ייחוד השירות                                                          9
3 .       שוק ואסטרטגיה שיווקית                                                     9
3 .1 הגדרת שוק היעד ומאפייניו                                       9
3 .2 מאפייני הלקוח הפוטנציאלי                                      9
3 .3 תהליך השיווק                                                         10
3 .4
אסטרטגיה שיווקית                                                  11
3 .5 תקציב השיווק                                                         11
4 .       תוכנית משאבי אנוש                                                            12
4 .1 צוות מנהל                                                               12
4 .2 מבנה ארגוני                                                             12
4 .3 הכשרה מיוחדת ומקצועות                                        12
5.       תוכנית פיננסית                                                                    13
5.1 דוח הכנסות והוצאות                                               13
5.2 תזרים מזומנים                                                        14
5.3 חישוב כדאיות                                                         14                     5.4 מקורות מימון                                                          15
5.5
רגישויות                                                                  15
6 .       סיכום                                                                                 16
7.       ביבליוגרפיה                                                                        17

1 . מבוא "חברת "כלים נאים", נוסדה ב- 1992 . מטרת החברה לספק ציוד לאירועים כגון :
חתונה, בר- מצווה, ברית מילה, אירועים ציבוריים ועוד החברה מספקת בהשכרה : כסאות , שולחנות, מפות, צלחות, כוסות, מקררים לקירור שתייה , פנסי תאורה, רשתות צל, חבילות קש ועוד. הציוד מושכר ל- 24
שעות. החברה לא מגבילה את לקוחותיה לגבי תוכנית השכרת הציוד, כלומר הלקוחות יכולים לשכור ציוד ספציפי לדוגמא רק כסאות או כל צירוף .
החברה החליטה בימים אלו להרחיב את פעילותה כך שתוכל לתת מענה  ליותר אירועים . עבודה זו מטרת לבדוק האם כדאי להרחיב את העסק או להשאירו כפי שהוא כיום . על מנת להגיע למסקנות אלו יש לנתח את התוכנית השיווקית , פוטנציאל השוק , משאבי אנוש נדרשים והתוכנית הפיננסי.  חשוב לציין כי העסק כיום נחשב למצליח בתחומו.
יעדים ומטרות של החברה :בשנים האחרונות העסק אינו מייצר רווחים כי קיימת השקעה בהגדלת הציוד במלאי החברה. על מנת שתוכל להרחיב את היקף פעילותה . ניתן לראות כי החברה לא נקטה באמצעיים פרסומיים כדי למצב את מותגה בשוק . פרסום החברה נעשה עד כה על ידי לקוחות מרוצים אשר המליצו לחבריהם . על הציוד עצמו ישנה מדבקה המציינת את שם החברה ומספר טלפון . ניתן למצוא את שם החברה ומספר הטלפון שלה בדפי זהב , ספרי בידור, פרסום על מוצרי קידום מכירות כגון מאפרות ומחזיקי מפתחות אשר ניתנים ללקוחותיה המרוצים.
לאור נתונים אלו הציבה לעצמה חברת "כלים נאים" מטרה עיקרית : הגדלת נתח השוק של החברה.  מיתוג נכון ופרסום אפקטיבי יתרמו רבות להגדלת נתח השוק של החברה.