יזמות עסקית – "יפה לעד"

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 3562
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

יזמות עסקית – "יפה לעד"
1 .      תקציר מנהלים תוכנית עסקית זו מטרתה להראות את כדאיותה של חברת "יפה לעד" ייעודה של חברה זו היא לייצר תכשירי ומוצרי קוסמטיקה אשר ישווקו בשלב זה לקוסמטיקאיות בלבד.
המכשיר הראשון אותו רוצה החברה להשיק הינו מכשיר להורדת שיער מאזור הפנים. עבודה זו בודקת את כדאיותה של השקעה זו במכשיר זה. המוצר – כמו כן יתרונו טמון ביכולתו למרוט שיערות באזור הפנים, שהוא אזור רגיש, לזמן ארוך במינימום כאב . וללא צורך בעזרים נוספים לפעולת המריטה.
כמו כן המוצר קל ופשוט להפעלה, עלות ייצורו ושיווק נמוכה ובכך יתרונו על מוצרים תחליפים. תכונות אלו מהוות יתרון משמעותי בשוק זה.
השוק – בשוק זה לא קיים אמצעי מריטה שהוא גם מותג.
אין מותג אשר קיימת אליו העדפה מסוימת, הצרכנית לא מבחינה בין מוצרי החברות השונות. העדפה נוצרת עבור שיטה ספציפית. הרכישה מתבצעת על פי המחיר, הניסיון או המלצה.
עובדה זו של חוסר מיתוג מביאה אותי להנחה כי קיים פוטנציאל גדול למוצר זה . כמו כן יש לציין כי רמת החיים בישראל במגמת עלייה בשנים האחרונות במידה ניכרת, עובדה זו משפיעה גם על השוק וקצב הגידול % 5-7% לשנה. תמצית פיננסית –על פי הניתוח הפיננסי קיבלנו ענ"נ חיובי במחיר הון מקובל במשק הישראלי. בנוסף , קיבלנו ש.ת.פ – שיעור תשואה פנימית של 21% מפי שניים ממחיר ההון המקובל . לכן על פי דעתי השקעה זו כדאית לביצוע.
על פי ניתוח המוצר, השוק הכדאיות הפיננסית ניתן לראות כי קיים למוצר פוטנציאל שיווקי גדול.