יזמות להקמת חברה אשר תעסוק בשיווק ישיר של ויטמינים
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 3848 |
מספר מקורות | NULL |
תקציר העבודה
אסטרטגיה עסקית יזמות להקמת חברה אשר תעסוק בשיווק ישיר של ויטמינים בעבודה התייחסות לנושאים הבאים – ניתוח הסביבה עסקית והשיווקית רקע כללי על הפירמה :
ניתוח הענף/ הקטגוריה הגדרת הבעיה העסקית שיווקית . ניתוח המגרש ותחום הפעילות.
א. אומדן פוטנציאל הפעילות העסקית.
ב. המתחרים.
מאפייני התחרות קידום מכירות – הפצה – ניתוח SWOT ג. הצרכנים.
ד. ערוצי השיווק וערוצי הפצה . חסמי כניסה / יציאה , אלטרנטיביות אסטרטגיות.
חסמי כניסה – חסמי יציאה מהענף.
גורמי מפתח להצלחה.
ניתוח תמהיל המוצרים של הפירמה ושל הקטגוריה .
שלבים במחזור החיים של הפירמה- GE הצבת יעדי הפעילות האסטרטגיה : מטרות הטווח הקצר מטרות הטווח הקצר היכן להתחרות ? כיצד להתחרות ? הכלים אשר יפעלו: מתי להתחרות :
הגדרת הבעיה השיווקית הגדרת המטרה ומהות התוכנית הגדרת אסטרטגיות כיסוי השוק ורכישת יתרון תחרותי המחרה בניית תחזית מכירות /פעילות.
חלק ג' פירוט של מכלול הפעילות העסקית תקציב נדרש : ניתוח פיננסי מדדי רווחיות ביסוס והנמקת התכנית המוצעת