היבטים שיווקים בחברת "ברק" תקשורת

מקצוע
שנת הגשה 2005
מספר מילים 10954
מספר מקורות NULL

תקציר העבודה

היבטים שיווקים בחברת "ברק" תקשורת תקציר חברת "ברק" תקשורת.
חברת "ברק" החלה את פעילותה בחודש יולי 1997, "ברק מספקת פתרון תקשורת בינלאומית כולל באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי למגוון גדול ביותר של לקוחות פרטיים ועסקיים.
להקמתה של חברת "ברק" חברו יחד ענקי התקשורת Sprint, France Telecom, Deutsche Telekom, שהקימו יחד את תאגיד התקשורת הבינלאומי Global One יחד המיוצג בארץ בלעדית על ידי "ברק".
"ברק" מספקת שירותי תקשורת מגוונים מישראל לחו"ל ומחו"ל אליה מיותר מ 65
מדינות ברחבי העולם.
הכוחות בשוק הכוחות הפועלות בשוק השיחות לחו"ל הינן שולש חברות עיקריות: "בזק – בינלאומי", "ברק" ו"קווי זהב". שלושת החברות הנ"ל נלחמות על כל לקוח אשר יכול להצטרף לשורותיה. בגרף הבא ניתן לראות את התחלקות הלקוחות בין שלושת החברות:
ניתן לראות כי חברת "בזק בינלאומי" היא החברה המובילה ואחריה "ברק".
פתרונות תקשורת מקיפים יתרונה הבולט של "ברק" כשותפות תקשורת גלובלית הוא במתן פתרונות תקשורת מתקדמים ואיכותיים, תחת קורת גג אחת (one stop shop), ברחבי העולם.
פתרונות התקשורת של ברק, כוללים פתרונות קול של חיוג ישיר לחו"ל, כרטיסי חיוג ומספרי 1-800 בינלאומיים ושירותי ISDN המאפשרים העברת קול, נתונים, תמונות ועוד. פתרונות לתקשורת נתונים כוללים שירותי שידור (Frame Relay ) וקישוריות קצה לקצה( LAN TO LAN ) פתרונות אינטרנט המאפשרים קישור מהיר לשדרת האינטרנט העולמית, תוך שימת דגש על פתרונות לעסקים.
שירות לקוחות מרכזיית שירותי השיחות הבינלאומיות הממוחשבת של "ברק" מאוישת 24 שעות ביממה בנציגי שירות ללקוחות ומקושרת למאגרי מידע שלה. נציגי השירות של "ברק" עונים על פניות הלקוחות ומספקים להם מידע בנושאים שונים. בכלל איתור מספרי טלפון בחו"ל, פרטים אודות פערי השעות בין ישראל למדינות השונות ועוד. כמו כן מסייעים נציגי שירות הלקוחות למנויים בקישור שיחות גוביינא ובהתקשרות באמצעות כרטיסי החיוג הבינלאומי.
מוקד שירות עסקי "ברק" מספקת ללקוחותיה העסקיים ולסניפיהם ברחבי העולם מערכות תמיכה שירות השולטים על רשתות התקשורת 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. את מוקד השירות העסקי המיועד לעסקים מאיישים מומחים בתחום העסקי המסייעים במציאת פתרון ומענה כולל לצרכיו המיוחדים של הלקוח העסקי בתחום שירותי התקשורת הבינלאומית.
איכות השירות כחברה מכוונת לקוח שחרטה על דגלה את נושא איכות השירות, שוקדת ברק על שיפור והרחבת מגוון השירותים ללקוחותיה, ובמסגרת מדיניותה הבלתי מתפשרת להעניק שירות איכותי ללקוחותיה הוסמכה "ברק", היחידה מבין חברות התקשורת הבינלאומית בישראל, כעומדת בדרישות התקן הבינלאומי  9002 ISO "ברק" גורם מוביל בשוק התקשורת הישראלי בשנים הקרובות, תמשיך ותעמיק חברת "ברק" את חדירתה בשוק הישראלי כשהיא מעמידה לרשות לקוחותיה רשת תקשורת מתמקדת המתעדכנת חדשות לבקרים במיטב החידושים הטכנולוגים על מנת להמשיך לספק להם באמצעותה את פתרונות התקשורת הבינלאומית המתאימים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל, תוך הקפדה על שירות איכותי ומתחשב ועל בקרת איכות הנדסית קפדנית ומדויקת, כדי להיות גורם מוביל בשוק התקשורת הישראלי.